Sansevieria Stuckyi

Breve descrizzione:

La Sansevieria stuckyi est une plante herbacée vivace charnue à tiges courtes et à rizomes épais. I foglie sò raggruppati da a radica, cilindrica o ligeramente appiattata, a punta hè fina è dura, a superficia di a foglia hà groove longitudinali superficiali, è a superficia di a foglia hè verde. A basa di e foglie si sovrappone à l'altru à a manca è à a diritta, è l'aumentu di e foglie si trova nantu à u stessu pianu, stendu cum'è un fan, è hà una forma speciale.


Detail di u produttu

Tags di u produttu

Descrizzione

Sansevieria stuckyi, ancu chjamata dracaena stuckyi, generalmente cresce in una forma di fan. Quandu sò vinduti, in generale crescenu cù 3-5 o più foglie in forma di fan, è e foglie di l'esternu volenu gradualmente esse inclinati. Calchì volta un tagliu di una sola foglia hè tagliatu è vindutu.

Sansevieria stuckyi è sansevieria cylindrica sò assai simili, ma a sansevieria stuckyi ùn hà micca i marchi verdi scuri.

Applicazione:

A forma di foglia di sansevieria stuckyi hè peculiar, è a so capacità di purificà l'aria ùn hè micca peggiu di i pianti sansevieria ordinali, assai adattati per mette un bacinu di S. stuckyi in casa per assorbe formaldehyde è assai altri gasi dannusu, decorate sale è scrivanie, è hè ancu adattatu per a piantazione è a visualizazione in parchi, spazii verdi, pareti, muntagne è rocce, etc.

In più di u so aspettu unicu, sottu à a luce è a temperatura approprita, è applicà una certa quantità di fertilizzante magre, a sansevieria stuckyi pruducia un munzeddu di spicchi di fiori bianchi latti. I spichi di fiori crescenu più altu ch'è a pianta, è emetterà una fragranza forte, in u periodu di fioritura, pudete sente a fragranza delicata appena entra in casa.

Cura di a pianta:

Sansevieria hà una forte adattabilità è hè adattatu per un ambiente caldu, seccu è assulanatu.

Ùn hè micca resistente à u friddu, evita l'umidità, è hè resistente à a meza ombra.

U terrenu di potting deve esse soltu, fertili, sabbia cun un bon drenaje.

IMG_7709
IMG_7707
IMG_7706

  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi