Bougainvillea Spectabilis Arburu Fiuritu Pianta All'aperto

Breve descrizzione:

A buganvillea hè un picculu arbustu sempreverde cù un fiore rossu è abbagliante. U tippu di fiore hè più grande. Ogni 3 brattee riuniscenu un picculu fiore triangulare, dunque hè ancu chjamatu fiore triangulu. Sò adattati per a piantazione di u giardinu o a visione in vaso. Pò esse ancu adupratu per bonsai, siepi è trimatura. A Bougainvillea hà un valore ornamentale elevatu è hè aduprata cum'è cultivazione di fiori scalanti per i muri in u sudu di a Cina.


Dettaglio di u Produttu

Tags produttu

DSC00537

Quaternu:

Dimensione dispunibule: 30-200cm

Imballaggio è Consegna:

Imballaggi: in casu di legnu o nudi
Portu di Caricamentu: Xiamen, Cina
Mezzi di Trasportu: Per mare
Tempu di piombu: 7-15 ghjorni

Pagamentu:
Pagamentu: T / T 30% in anticipu, equilibriu contr'à e copie di i documenti di spedizione.

Abitudini di Crescita:

Temperatura:
A temperatura ottima per a crescita per a buganvillea hè 15-20 gradi Celsius, ma pò sopportà alte temperature di 35 gradi Celsius in estate è mantene un ambiente micca menu di 5 gradi Celsius in inverno. Se a temperatura hè inferiore à 5 gradi Celsius per un bellu pezzu, serà suscettibile à a congelazione è à a caduta di foglie. Li piace un clima caldu è umidu è ùn hè micca resistente à u fretu. Pò sopravvive à l'inguernu in securità à una temperatura sopra à 3 ° C, è fiurisce à una temperatura sopra à 15 ° C.

Illuminazione:
A buganvillea li piace a luce è sò fiori pusitivi. A luce insufficiente in a stagione di crescita cunducerà à una crescita debule di e piante, affettendu i germogli di gravidanza è a fioritura. Dunque, e piantine ghjuvane chì ùn sò micca appena messe in vasetta tutta l'annata devenu esse messe prima in semi-ombra. Deve esse piazzatu davanti à a finestra orientata à u sudu d'inguernu, è u tempu di sole ùn deve esse menu di 8 ore, altrimente assai foglie sò propensi à apparisce. Per i fiori di corta ghjurnata, u tempu di luce cutidianu hè cuntrullatu à circa 9 ore, è ponu sbuccià è fiurisce dopu à un mese è mezu.

Terrenu:
I Bougainvillea preferenu un terrenu lussuu è fertili ligeramente acidu, evitendu l'acqua. Quandu impastate, pudete aduprà una parte ciascuna di mulch di foglia, torba, terra sabbiosa, è terrenu di giardinu, è aghjunghje una piccula quantità di residui di torta decomposta cum'è fertilizante di basa, è mischialu per fà terra di cultivazione. E piante da fioritura devenu esse rimpiazzate è rimpiazzate cù a terra una volta à l'annu, è u tempu deve esse prima di a germinazione in prima primavera. Quandu si trasfurmeghja, aduprate e forbici per taglià rami densi è senescenti.

Umidità:
L'acqua deve esse innaffiata una volta à ghjornu in primavera è autunno, è una volta à ghjornu a mattina è a sera d'estate. D'invernu, a temperatura hè bassa è e piante sò in un statu dormiente. L'acqui deve esse cuntrullata per mantene a terra di u pote in un statu umitu.

IMG_2414 IMG_4744 bougainveillea-(5)

  • Precedente:
  • Next:

  • Scrivi quì u to missaghju è mandatelu

    Cunnessu PRODOTTI