Se e piante ùn cambianu micca i vasi, a crescita di u sistema radicale serà limitata, ciò chì influenzerà u sviluppu di e piante. Inoltre, u tarrenu in a pignatta manca sempre di più in nutrienti è diminuisce in qualità durante a crescita di a pianta. Dunque, cambià a pignatta à u mumentu ghjustu pò fà rinuvellà.

Quandu seranu ripiantate e piante?

1. Osservate e radiche di e piante. Sì e radiche si stendenu fora di u pote, significa chì u pote hè troppu chjucu.

2. Osservate e foglie di a pianta. Sì e foglie diventanu più longhe è più chjuche, u spessore diventa più magru, è u culore diventa più chjaru, significa chì u tarrenu ùn hè micca abbastanza nutritivu, è u tarrenu deve esse rimpiazzatu da un pote.

Cumu sceglie un pote?

Pudete riferisce à u ritmu di crescita di a pianta, chì hè 5 ~ 10 cm più grande di u diametru originale di u pote.

Cumu ripusà e piante?

Materiali è arnesi: vasi di fiori, terrenu di cultura, petra perlata, cesoie di giardinaghju, pala, vermiculite.

1. Pigliate e piante fora di u pote, pressate delicatamente a massa di a terra nantu à e radiche cù e vostre mani per allentà u tarrenu, è dopu sortiate e radiche in u tarrenu.

2. Determinate a lunghezza di e radiche ritenute secondu a dimensione di a pianta. Più hè grande a pianta, più longu sò e radiche ritenute. Generalmente, e radiche di i fiori d'erba necessitanu solu di circa 15 cm di lunghezza, è e parti in eccessu sò tagliate.

3. Per piglià in contu a permeabilità à l'aria è a ritenzione d'acqua di u novu terrenu, u vermiculite, a perlita è u terrenu di cultura ponu esse mischiati uniformemente in un raportu di 1: 1: 3 cum'è u novu terrenu in pot.

4. Aghjunghjite u terrenu mischju à circa 1/3 di l'altezza di u novu pote, compattatelu leggermente cù e mani, mette in e piante, è dopu aghjunghje u terrenu finu à chì sia 80% pienu.

Cumu cura di e piante dopu cambiatu i vasi?

1. E piante chì sò state appena riputtulate ùn sò micca adatte à u sole. Hè cunsigliatu di piazzalli sottu à u tettuccia o in u balcone induve ci hè luce ma micca luce solare, circa 10-14 ghjorni.

2. Ùn fecundate e piante novu riputtate. Hè cunsigliatu di fertilizà 10 ghjorni dopu à cambià a pignatta. Quandu si fertilizeghja, pigliate una piccula quantità di fertilizzante per fiori è ancu sprinkle nantu à a superficia di u tarrenu.

Prune the cuttings per a stagione

A primavera hè un bonu tempu per e piante per cambià i vasi è a poda, eccettu per quelli chì sò in fiore. Quandu si poda, u tagliu deve esse à circa 1 cm di distanza da u pecciolu inferiore. Reminder speciale: Se vulete migliorà a percentuale di sopravvivenza, pudete immersà un pocu ormone di crescita radicale in a bocca di tagliu.


Tempu di posta: Mar-19-2021