L'Amministrazione Forestale è Grassland State hà recentemente appruvatu l'esportazione di 50 000 piante vive di a famiglia di cactus di l'Appendice I CITES, a famiglia Cactaceae.spp, à l'Arabia Saudita.A decisione seguita una rivisione è una valutazione approfondita da u regulatore.

Cactaceae.spp

Cactaceae sò cunnisciuti per u so aspettu unicu è assai usi in medicina, alimentazione è decorazione.Hè una preziosa fonte d'impurtanza culturale è ecunomica, in particulare in i lochi induve cresce in abbundanza.In ogni casu, assai spezie in questa famiglia sò avà in periculu o minacciati per via di soprasfruttamentu è di distruzzioni di l'habitat.

I cactaceae.spp chì avemu exportatu sò ottenuti da u cultivo artificiale, chì assicura a so sustenibilità è a salute.Questa pratica assicura chì e piante sò cultivate in un ambiente cuntrullatu, riducendu cusì a pressione nantu à l'ecosistema naturali.Dunque, l'esportazione di 50 000 piante vive à l'Arabia Saudita hè un passu maiò in a prutezzione è a preservazione di cactus.

A decisione di u regulatore di appruvà l'esportazione hè un tistimunianza di l'impegnu di a nostra cumpagnia à e pratiche agricule sustinibili è a prutezzione di l'ambiente.Riflette ancu l'impegnu di u guvernu cinese à prumove e pratiche cummerciale sustinibili, assicurendu a prutezzione di e spezie in periculu è prumove a prutezzione di l'ambiente.

Inoltre, stu sviluppu hè un passu versu a sensibilizazione di l'impurtanza di a prutezzione di a biodiversità è a necessità d'azzione globale per prutege e nostre risorse naturali.A famiglia di cactus hè solu una di e parechje spezie in via di estinzione per via di l'attività umana.Avemu a rispunsabilità di assicurà chì avemu agitu per salvà queste spezie prima chì sia troppu tardi.

A nostra cumpagnia hà da cuntinuà à aderisce à u cuncettu di pratiche cummerciale sustinibili è prutezzione di l'ambiente, è prumove a prutezzione di a biodiversità è di e spezie in periculu cù modesti sforzi.


Tempu di Postu: 27-Mar-2023