L'Amministrazione Statale di e Foreste è di e Praterie hà recentemente appruvatu l'esportazione di 50 000 piante vive di a famiglia di cactus di l'Appendice I di a CITES, a famiglia Cactaceae. spp, in Arabia Saudita. A decisione vene dopu à un esame è una valutazione approfonditi da parte di l'autorità di regulazione.
E Cactaceae sò cunnisciute per u so aspettu unicu è i so numerosi usi in medicina, alimentazione è decorazione. Hè una fonte preziosa d'impurtanza culturale è ecunomica, soprattuttu in e zone induve cresce in abbundanza. Tuttavia, parechje spezie di sta famiglia sò avà in periculu o minacciate per via di u sovrasfruttamentu è di a distruzzione di l'habitat.
I cactaceae.spp chì esportemu sò ottenuti per via di a cultura artificiale, chì garantisce a so sustenibilità è a so salute. Sta pratica garantisce chì e piante sò cultivate in un ambiente cuntrullatu, riducendu cusì a pressione nantu à l'ecosistemi naturali. Dunque, l'esportazione di 50.000 piante vive in Arabia Saudita hè un passu impurtante in a prutezzione è a preservazione di i cactus.
A decisione di l'autorità di regulazione d'appruvà l'esportazione hè una testimonianza di l'impegnu di a nostra sucietà per e pratiche agricule sustenibili è a prutezzione di l'ambiente. Riflette ancu l'impegnu di u guvernu cinese à prumove pratiche cummerciali sustenibili, assicurendu a prutezzione di e spezie in periculu è prumove a prutezzione di l'ambiente.
Inoltre, questu sviluppu hè un passu versu a sensibilizazione à l'impurtanza di a prutezzione di a biodiversità è a necessità di un'azione glubale per prutege e nostre risorse naturali. A famiglia di i cactus hè solu una di e numerose spezie in periculu d'estinzione per via di l'attività umane. Avemu a rispunsabilità di assicurà chì agimu per salvà queste spezie prima ch'ella sia troppu tardi.
A nostra sucietà cuntinuerà à rispettà u cuncettu di pratiche cummerciali sustenibili è di prutezzione di l'ambiente, è prumove a prutezzione di a biodiversità è di e spezie in periculu cù sforzi modesti.
Data di publicazione: 27 di marzu di u 2023