U Dipartimentu Forestale di u Fujian hà divulgatu chì l'esportazione di fiori è piante hà righjuntu 164,833 milioni di dollari americani in u 2020, un aumentu di 9,9% annantu à u 2019. Hà "trasformatu e crisi in opportunità" è hà ottenutu una crescita costante di l'adversità.

U rispunsevule di u Dipartimentu Forestale di u Fujian hà dichjaratu chì in a prima metà di u 2020, toccu da l'epidemia COVID-19 in casa è à l'esternu, a situazione di u cummerciu internaziunale di fiori è piante hè diventata estremamente cumplicata è severa. L'esportazioni di fiori è piante, chì sò state in continuu crescenu di manera costante, sò state fortemente influenzate. Ci hè un seriu arretramentu di un gran numeru di prudutti di esportazione cume u ginseng ficus, a sansevieria, è i praticanti cunnessi anu subitu pesanti perdite.

Pigliate a cità di Zhangzhou, induve l'esportazioni annuali di fiori è piante eranu più di 80% di l'esportazioni totali di piante di a pruvincia per esempiu. Da marzu à maghju di l'annu precedente hè statu u periodu di punta à l'exportazione di fiori è piante. U volumu di esportazione hà fattu più di dui terzi di e esportazioni annuali totali. Da marzu à maghju 2020, e spurtazioni di i fiori di a cità sò calate di quasi 70% paragunatu cù u listessu periodu di u 2019. A causa di a sospensione di i voli internaziunali, u trasportu è altre logistiche, l'imprese di spurtazione di fiori è piante in a Pruvincia di Fujian avianu ordini di circa USD 23,73 milioni chì ùn pudianu micca esse rializati à tempu è avianu un risicu tamantu di rivendicazioni.

Ancu s'ellu ci hè una piccula quantità di spurtazioni, spessu si scontranu cù vari ostaculi pulitichi in i paesi è e regioni importatori, causendu perdite imprevedibili. Per esempiu, l'India richiede chì i fiori è e piante impurtate da a Cina sianu messe in quarantena per quasi mezu mese prima ch'elli sianu liberati dopu a so ghjunta; l'Emirati Arabi Uniti richiedenu chì i fiori è e piante impurtate da a Cina sianu messe in quarantena prima di pudè sbarcà in terra per l'ispezione, chì prulonga significativamente u tempu di trasportu è affetta seriamente u tassu di sopravivenza di e piante.

Finu à maghju 2020, cù l'implementazione generale di e varie politiche per a prevenzione è u cuntrollu di l'epidemie, u sviluppu suciale è ecunomicu, a situazione di prevenzione è di cuntrollu di l'epidemia naziunale hà miglioratu gradualmente, e cumpagnie di piante sò uscite gradualmente da l'impattu di l'epidemia, è i fiori è e piante l'espurtazioni anu ancu intrutu in a pista bona è anu rializatu Rise contru a tendenza è toccu novi massimi ripetutamente.

In u 2020, e spurtazioni di fiori è piante di Zhangzhou anu righjuntu 90,63 milioni di dollari americani, un aumentu di 5,3% annantu à 2019. I principali prudutti di spurtazione cum'è ficus di ginseng, sansevieria, pachira, anthurium, crisantemu, ecc. e so piantine di cultura tissutale sò ancu "difficili da truvà in un containeru".

À a fine di u 2020, l'area di piantazione di fiori in a Pruvincia di Fujian hà righjuntu 1,421 milioni di mu, u valore tutale di a pruduzzioni di tutta a catena industriale era di 106,25 miliardi di yuan, è u valore di l'esportazione era di 164,833 milioni di dollari americani, un aumentu di 2,7%, 19,5 % è 9,9% annuale rispettivamente.

Cum'è una zona di pruduzzione chjave per l'espurtazione di e piante, l'esportazioni di fiori è di piante di Fujian anu superatu u Yunnan per a prima volta in u 2019, postu in primu locu in Cina. Frà elle, l'esportazione di piante in vaso hè rimasta a prima in u paese per 9 anni consecutivi. In u 2020, u valore di pruduzzione di tutta a catena di l'industria di i fiori è di e piantine supererà i 1.000. 100 milioni di yuan.


Tempu di posta: Mar-19-2021