U Dipartimentu Forestale di Fujian hà divulgatu chì l'esportazione di fiori è piante hà righjuntu 164,833 milioni di dollari americani in u 2020, un aumentu di 9,9% rispetto à u 2019. Hà riesciutu à "trasformà e crisi in opportunità" è hà ottenutu una crescita costante in l'avversità.
U rispunsevule di u Dipartimentu Forestale di Fujian hà dichjaratu chì in a prima metà di u 2020, affettata da l'epidemia di COVID-19 in casa è à l'esteru, a situazione di u cummerciu internaziunale di fiori è piante hè diventata estremamente cumplicata è severa. L'esportazioni di fiori è piante, chì sò state in continua crescita, sò state gravemente affettate. Ci hè un seriu arretratu di un gran numeru di prudutti d'esportazione cum'è u ficus di ginseng, a sansevieria, è i praticanti cunnessi anu subitu pesanti perdite.
Pigliate cum'è esempiu a cità di Zhangzhou, induve l'esportazioni annuali di fiori è piante rapprisentavanu più di l'80% di l'esportazioni totali di piante di a pruvincia. Da marzu à maghju di l'annu precedente era u periodu di punta di l'esportazioni di fiori è piante di a cità. U vulume di l'esportazioni rapprisentava più di dui terzi di l'esportazioni totali annuali. Trà marzu è maghju 2020, l'esportazioni di fiori di a cità sò calate di quasi u 70% paragunatu à u listessu periodu in u 2019. A causa di a sospensione di i voli internaziunali, di u trasportu è di altre attività logistiche, l'imprese d'esportazione di fiori è piante in a pruvincia di Fujian anu avutu ordini di circa 23,73 milioni di dollari americani chì ùn anu pussutu esse soddisfatti in tempu è anu affruntatu un enorme risicu di reclami.
Ancu s'ellu ci hè una piccula quantità d'espurtazioni, spessu scontranu diversi ostaculi pulitichi in i paesi è e regioni importatrici, causendu perdite imprevedibili. Per esempiu, l'India esige chì i fiori è e piante impurtate da a Cina sianu messi in quarantena per quasi mezu mese prima di pudè esse liberate dopu à u so arrivu; l'Emirati Arabi Uniti esige chì i fiori è e piante impurtate da a Cina sianu messi in quarantena prima di pudè sbarcà per l'ispezione, ciò chì prolunga significativamente u tempu di trasportu è affetta seriamente u tassu di sopravvivenza di e piante.
Finu à maghju 2020, cù l'implementazione generale di diverse pulitiche per a prevenzione è u cuntrollu di l'epidemie, u sviluppu suciale è ecunomicu, a situazione naziunale di prevenzione è cuntrollu di l'epidemie hè stata gradualmente migliurata, e cumpagnie vegetali sò state gradualmente eliminate da l'impattu di l'epidemia, è l'esportazioni di fiori è piante sò ancu intrate in a strada ghjusta è anu ottenutu una crescita contr'à a tendenza è anu righjuntu novi massimi ripetutamente.
In u 2020, l'esportazioni di fiori è piante di Zhangzhou anu righjuntu 90,63 milioni di dollari americani, un aumentu di 5,3% rispetto à u 2019. I principali prudutti d'esportazione cum'è u ginseng ficus, a sansevieria, a pachira, l'anthurium, u crisantemu, ecc. sò scarsi, è diverse piante di fogliame è e so piantine di cultura tissutale sò ancu "difficili à truvà in un solu cuntinadore".
À a fine di u 2020, a superficia di piantazione di fiori in a pruvincia di Fujian hà righjuntu 1,421 milioni di mu, u valore tutale di a pruduzzione di tutta a catena industriale era di 106,25 miliardi di yuan, è u valore di l'esportazione era di 164,833 milioni di dollari americani, un aumentu di 2,7%, 19,5% è 9,9% annu per annu rispettivamente.
Cum'è una zona di pruduzzione chjave per l'esportazione di piante, l'esportazioni di fiori è piante di Fujian anu superatu quelle di Yunnan per a prima volta in u 2019, classificandosi prima in Cina. Trà elle, l'esportazione di piante in vaso hè rimasta a prima in u paese per 9 anni consecutivi. In u 2020, u valore di pruduzzione di tutta a catena industriale di fiori è piantine supererà i 1.000,100 milioni di yuan.
Data di publicazione: 19 di marzu di u 2021