U Dipartimentu Forestale di Fujian hà divulgatu chì l'esportazione di fiori è piante hà righjuntu US $ 164,833 milioni in 2020, un aumentu di 9,9% annantu à 2019. Hà successu "trasformatu e crisi in opportunità" è hà ottinutu una crescita stabile in l'adversità.

U rispunsevule di u Dipartimentu Forestale di Fujian hà dichjaratu chì in a prima mità di u 2020, affettata da l'epidemie di COVID-19 in casa è in l'esteru, a situazione cummerciale internaziunale di fiori è piante hè diventata estremamente complicata è severa.L'esportazioni di fiori è piante, chì anu cresciutu continuamente, sò stati assai affettati.Ci hè un backlog seriu di un gran numaru di prudutti d'esportazione cum'è u ginseng ficus, sansevieria, è i pratichi rilativi anu patitu pèrdite pesanti.

Pigliate a cità di Zhangzhou, induve l'espurtazioni annuali di fiori è piante rapprisentanu più di 80% di l'espurtazioni totali di e piante di a pruvincia per esempiu.Da marzu à maghju di l'annu passatu era u periodu di punta di l'esportazione di fiori è piante di a cità.U voluminu di l'exportazione hà cunsideratu più di dui terzi di l'espurtazioni annuali totali.Trà marzu è maghju 2020, l'esportazioni di fiori di a cità anu cascatu da quasi 70% cumparatu cù u listessu periodu in 2019. A causa di a sospensjoni di i voli internaziunali, u trasportu è altre logistica, l'imprese d'esportazione di fiori è piante in a Pruvincia di Fujian avianu ordini di circa USD. 23,73 milioni chì ùn pudianu micca esse cumpletu à u tempu è affruntatu un risicu enormu di rivendicazioni.

Ancu s'ellu ci hè una piccula quantità di esportazioni, spessu scontranu diversi ostaculi pulitichi in i paesi è e regioni impurtatori, causendu perdite imprevisible.Per esempiu, l'India esige fiori è piante impurtate da a Cina per esse in quarantena per quasi una mità di mesi prima di pudè esse liberate dopu à l'arrivu;L'Emirati Arabi Uniti necessitanu fiori è piante impurtate da a Cina per esse in quarantena prima di pudè andà in terra per l'ispezione, chì prolonga significativamente u tempu di trasportu è affetta seriamente a sopravvivenza di e piante.

Finu à maghju 2020, cù l'implementazione generale di diverse pulitiche per a prevenzione è u cuntrollu di l'epidemie, u sviluppu suciale è ecunomicu, a situazione di prevenzione è cuntrollu di l'epidemie domestica hà gradualmente migliuratu, e cumpagnie vegetali anu gradualmente sbulicatu da l'impattu di l'epidemie, è fiori è piante. l'espurtazioni anu ancu intrutu in a strada dritta è ottinutu Rise contr'à a tendenza è chjappà novi alti ripetutamente.

In 2020, l'espurtazioni di fiori è piante di Zhangzhou hà righjuntu US $ 90,63 milioni, un incrementu di 5,3% annantu à 2019. I principali prudutti d'esportazione cum'è ginseng ficus, sansevieria, pachira, anthurium, chrysanthemum, etc. e so piantini di cultura di tissuti sò ancu "diffici di truvà in un cuntainer".

A fine di u 2020, l'area di piantazione di fiori in a Pruvincia di Fujian hà righjuntu 1,421 milioni di mu, u valore tutale di a pruduzzioni di tutta a catena industriale era 106,25 miliardi di yuan, è u valore di l'esportazione era 164,833 milioni di dollari americani, un aumentu di 2,7%, 19,5. % è 9,9% annu à annu rispettivamente.

Cum'è una zona di produzzione chjave per l'esportazione di e piante, l'esportazioni di fiori è piante di Fujian anu superatu Yunnan per a prima volta in 2019, classificendu prima in Cina.Frà elli, l'esportazione di e piante in potted hè stata a prima in u paese per 9 anni consecutivi.In u 2020, u valore di pruduzzione di tutta a catena di l'industria di fiori è piantini supererà 1 000.100 milioni di yuan.


Tempu di post: 19-mar-2021