In l'invernu, quandu a temperatura hè bassa, i pianti sò ancu pruvati.E persone chì amanu i fiori sempre preoccupanu chì i so fiori è e piante ùn sopravviveranu à l'invernu friddu.In fatti, finu à chì avemu a pacienza per aiutà i pianti, ùn hè micca difficiulevede piena di rami verdi in u prossimuprimavera. Ùn sottovalutate micca i seguenti settecunsiglii, chì ponu aiutà i fiori è e piantebe ancora disponibile a primavera prossima.

carmona

1. Ensure temperature degne

I fiori di legnu caduti, cum'è rosula, caprifoglio, grana, etc., sò generalmente dorme in l'invernu, è a temperatura di l'ambienti pò esse cuntrullata à circa 5 gradi.Quandu a temperatura hè più bassu di 5 gradi, i sacchetti di plastica ponu esse usatu per copre upignatta per aumentà a temperatura.

I fiori di legnu Evergreen, cum'è Milan, jasmine, gardenia, etc., deve assicurà chì a temperatura di l'ambienti hè sopra à 15 gradi.Se a temperatura hè troppu bassu, i pianti sò vulnerabili à ferite di congelazione è morte.

Erbe perenni, cum'è l'asparagus, u geraniu, u crabapple di quattru stagioni, l'edera,scindapsus aureus è altre piante, deve preferibile mantene a temperatura à circa 15, è a temperatura minima ùn deve esse più bassu di 10.

A tampiratura di e piante perenne di lignu interni, cum'èpachira, radermacheera sinica èficus elastica, ùn deve esse menu di 5.Quandu a temperatura hè bassa, hè facilitu per causà danni di fretu.

2. Assicurà l'illuminazione curretta

I pianti chì anu bisognu di luce: In l'invernu, a luce hè debbule, è i fiori sò deve esse posti in lochi cù abbastanza lumera, in particulare per e piante chì fiuriscenu in l'invernu è a primavera, cum'è cyclamen, clivia, camelia, crab.cactus, eccetera.A luce deve esse abbastanza.

Piante toleranti à l'ombra: Per e piante di folla d'internu, cum'èscindapsus aureus, chlorophytum, ivy, etc., ancu s'è i bisogni di luce ùn sò micca stretti, hè megliu avè spargugliatu a luce.

Inoltre, duvemu sempre mantene a circulazione di l'aria interna.À meziornu quandu u clima hè assolellatu è caldu, duvemu apre i finestri per respira, ma avemu da evitari u ventu friddu chì soffia nantu à e piante.

bougainvillea

3. L'acqua propria

Tempu di rega: A temperatura hè bassa in l'invernu.Hè megliu d'acqua quandu a temperatura hè alta à meziornu per fà a temperatura vicinu à a temperatura di l'ambienti.Quandu l'acqua di fiori, duvete aria.

Frequenza di irrigazione: A maiò parte di e piante sò in u statu di dorme o semi dorme in l'inguernu, chì necessitanu pocu acqua, cusì l'acqua deve esse cuntrullata in l'invernu per riduce a freccia.Ùn l'acqua finu à chì a terra di u vasu ùn hè micca troppu secca.

4. Fecundazione raghjone

In l'invernu, a maiò parte di i fiori entra in u periodu di dormancy, è ci hè poca dumanda di fertilizante.À questu tempu, a fertilizazione deve esse ridutta o cessata quant'è pussibule, altrimente hè faciule fà fà a putenza di e piante.

5. Control di pesti

In l'invernu, a temperatura hè bassu, è ci sò relativamente pochi infizzioni di pesti d'insetti.In ogni casu, certe malatie fungi, cum'è u muffa grisa è a putenza radicali, deve esse sempre attenti.Di solitu, fate attenzione à a ventilazione è riduce l'umiditàpignatta terra, chì pò efficacemente prevene è cuntrullà l'infizzioni bacteriale.

6. Aumentà l'umidità di l'aire

L'aria hè secca in l'invernu, in particulare in a sala di calefaccia.Se l'aria hè troppu secca, i seguenti metudi ponu esse usatu per aumentà l'umidità di l'aria:

Metudu di spray foliar

Sceglite un meziornu assolellatu per spruverà l'acqua nantu à e foglie o intornu à e piante.

Metudu di sacchetti di plastica

Coperta u vasu di fiori cù film plasticu per aumentà l'umidità di l'aire.

fiore

7. Prestate attenzione à a pulizia di a superficia di a lama

In l'invernu, a circulazione di l'aire internu hè menu, è e foglie di e piante sò faciuli d'accumulà u polu, chì ùn solu affetta a bellezza, ma ancu affetta a crescita normale di e piante, per quessa, hè necessariu di pulizziari in u tempu.Asciugà delicatamente cù una spugna o un altru tela molle per mantene a superficia foglia pulita.


Tempu di post: 22-Nov-2022