D’inguernu, quandu a temperatura hè bassa, e piante sò ancu messe à prova. E persone chì amanu i fiori si preoccupanu sempre chì i so fiori è e so piante ùn sopravviveranu micca à u fretu invernu. In fatti, basta chì avemu a pazienza d’aiutà e piante, ùn hè micca difficiule divede pienu di rami verdi in u prossimuprimavera. Ùn sottovalutate micca i seguenti settecunsiglii, chì ponu aiutà i fiori è e piantebe sempre dispunibile a prossima primavera.

carmona

1. Assicurà una temperatura adatta

1I fiori legnosi caducifogli, cum'è a rosa, u caprifogliu, a melagrana, ecc., sò generalmente dormenti in l'invernu, è a temperatura ambiente pò esse cuntrullata à circa 5 gradi. Quandu a temperatura hè inferiore à 5 gradi, si ponu aduprà sacchetti di plastica per copre.pignatta per aumentà a temperatura.

2I fiori legnosi sempreverdi, cum'è u Milanu, u gelsominu, a gardenia, ecc., devenu assicurà chì a temperatura ambiente sia sopra à 15 gradi. Se a temperatura hè troppu bassa, e piante sò vulnerabili à ferite da congelazione è morte.

Erbe perenni, cum'è l'asparagi, u geraniu, a mela di quattru stagioni, l'edera,scindapsus aureus è altre piante, devenu preferibilmente mantene a temperatura à circa 15è a temperatura minima ùn deve esse inferiore à 10.

A temperatura di e piante legnose perenni d'interni, cum'èpachira, Radermacheera sinica èficus elasticu, ùn deve esse inferiore à 5Quandu a temperatura hè bassa, hè faciule di causà danni da u fretu.

2. Assicurà una illuminazione adatta

1Piante chì anu bisognu di luce: In invernu, a luce hè debule, è i fiori devenu esse piazzati in lochi cù luce sufficiente, in particulare per e piante chì fiuriscenu in invernu è in primavera, cum'è u ciclaminu, a clivia, a camelia, u granciucactus, è cusì via. A luce deve esse sufficiente.

2Piante tolleranti à l'ombra: Per e piante da interni, cum'èscindapsus aureus, clorofitu, edera, ecc., ancu s'è i requisiti di luce ùn sò micca stretti, hè megliu avè una luce sparsa.

Inoltre, duvemu sempre mantene a circulazione di l'aria interna. À meziornu quandu u tempu hè assulanatu è caldu, duvemu apre e finestre per respirà, ma duvemu evità u ventu fretu chì soffia nantu à e piante.

bougainvillea

3. Irrigazione adatta

1Tempu d'irrigazione: A temperatura hè bassa in l'invernu. Hè megliu innaffià quandu a temperatura hè alta à meziornu per fà chì a temperatura sia vicina à a temperatura ambiente. Quandu si innaffianu i fiori, ci vole à arieggialli.

2Frequenza d'irrigazione: A maiò parte di e piante sò in statu di dormienza o semi-dormienza in l'invernu, richiedendu poca acqua, dunque l'acqua deve esse cuntrullata in l'invernu per riduce a frequenza. Ùn innaffiate micca finchè a terra di u pote ùn hè micca troppu secca.

4. Fertilizazione raghjonevule

In invernu, a maiò parte di i fiori entrenu in u periodu di dormenza, è ci hè poca dumanda di fertilizante. In questu mumentu, a fertilizazione deve esse ridutta o fermata u più pussibule, altrimenti hè faciule causà a putrefazione di e radiche di e piante.

5. Cuntrollu di i parassiti

In invernu, a temperatura hè bassa, è ci sò relativamente poche infezioni da insetti infestanti. Tuttavia, alcune malatie fungine, cum'è a muffa grisgia è a putrefazione di e radici, devenu ancu esse fatte attenzione. Di solitu, fate attenzione à a ventilazione è riduce l'umidità dipignatta terra, chì pò prevene è cuntrullà efficacemente l'infezioni batteriche.

6. Aumentà l'umidità di l'aria

L'aria hè secca d'inguernu, soprattuttu in a stanza di riscaldamentu. Sè l'aria hè troppu secca, si ponu aduprà i seguenti metudi per aumentà l'umidità di l'aria:

1Metudu di spruzzatura fogliare

Sceglite un meziornu assulanatu per spruzzà acqua nantu à e foglie o intornu à e piante.

2Metudu di imballaggio in sacchetti di plastica

Copre u vasu di fiori cù una pellicola plastica per aumentà l'umidità di l'aria.

fiore

7. Fate attenzione à a pulizia di a superficia di a lama

In l'inguernu, a circulazione di l'aria interna hè menu, è e foglie di e piante accumulanu facilmente polvere, ciò chì ùn solu affetta a bellezza, ma ancu a crescita nurmale di e piante, dunque hè necessariu pulisce li in tempu. Asciugate delicatamente cù una spugna o un altru pannu dolce per mantene pulita a superficia di e foglie.


Data di publicazione: 22 di nuvembre di u 2022