Per assorbe efficacemente i gasi dannosi interni, i cholrophytum sò i primi fiori chì ponu esse cultivati ​​in novi case.Chlorophytum hè cunnisciutu com'è "purificatore" in a stanza, cù una forte capacità d'assorbimentu di formaldehyde.

L'aloe hè una pianta verde naturale chì ambellisce è purifica l'ambiente.Ùn solu libera l'ossigenu durante u ghjornu, ma ancu assorbe diossidu di carbonu in a stanza di notte.Sutta a cundizione di illuminazione di 24 ore, pò eliminà a formaldehyde cuntenuta in l'aria.

news_imgs01

Agave, sansevieria è altri fiori, ponu assorbe più di 80% di i gasi dannosi interni, è ancu avè una capacità di super absorption per formaldehyde.

news_imgs02

Cactus, cum'è echinocactus grusonii è altri fiori, ponu assorbe i gasi tossichi è dannosi generati da a decorazione cum'è formaldehyde è etere, è pò ancu assorbe a radiazione di l'urdinatore.

news_imgs03

Cycas hè un maestru in l'assorbimentu di a contaminazione interna di benzene, è pò decompone in modu efficace u formaldeide in tappeti, materiali insulanti, compensati è xilene nascosti in wallpapers dannosi per i reni.

news_imgs04

Spathiphyllum pò filtrà u gasu di l'internu, è hà un certu effettu di pulizia nantu à l'helium, benzene è formaldehyde.Per u tassu di purificazione di l'ozone hè particularmente altu, pusatu vicinu à u gasu di a cucina, pò purificà l'aria, caccià u sapori di cucina, lampblack è materia volatile.

news_imgs05

Inoltre, a rosa pò assorbe gasi più dannosi, cum'è sulfuru di l'idrogenu, fluoru di l'idrogenu, fenol è etere.Daisy è Dieffenbachia ponu efficacemente sguassà a contaminazione di trifluoroethylene.Chrysanthemum hà a capacità di assorbe benzene è xilenu, riducendu a contaminazione di benzene.

U cultivo di fiori interni deve esse elettu variità secondu i bisogni attuali.In generale, deve seguità i principii di nisuna liberazione di sustanzi nocivi, mantenimentu faciule, aroma tranquillu è quantità adatta.Ma pls esse nutatu ancu se i fiori anu un effettu megliu di purificazione di l'aria, u megliu modu per purificà l'aria hè di rinfurzà a ventilazione è rinnuvà l'aria interna.


Tempu di post: 19-mar-2021