Cultivà uni pochi di vasi di fiori è erbe in casa pò micca solu migliurà a bellezza, ma ancu purificà l'aria. Tuttavia, micca tutti i fiori è e piante sò adatti per esse piazzati in interni. Sottu à u bellu aspettu di certe piante, ci sò innumerevoli risichi per a salute, è ancu fatali! Demu un'ochjata à quali fiori è piante ùn sò micca adatti per a cultura in interni.
Fiori è piante suscettibili di causà allergie
1. Stella di Natale
U suchju biancu in i steli è e foglie irriterà a pelle è pruvucarà reazzioni allergiche. Per esempiu, se i steli è e foglie sò manghjati per sbagliu, ci hè un risicu d'avvelenamentu è di morte.
2. Salvia splendens Ker-Gawler
Più polline aggraverà a situazione di e persone cun custituzione allergica, in particulare quelli chì soffrenu d'asma o d'allergia respiratoria.
Inoltre, Clerodendrum fragrans, prugna di cinque culori, ortensia, geraniu, Bauhinia, ecc. sò sensibilizzati. Calchì volta toccalli pò ancu causà reazzioni allergiche di a pelle, pruvucendu eruzioni cutanee rosse è pruritu.
Fiori è piante velenose
Parechji di i nostri fiori preferiti sò velenosi, è solu toccalli pò causà discomfort, soprattuttu in famiglie cù zitelli. Duvemu fà u nostru megliu per evità di cultivà li.
1. Azalee gialle è bianche
Contene tossine, chì saranu avvelenate da l'ingestione, pruvucendu vomitu, dispnea, intorpidimentu di l'estremità è shock severu.
2. Mimosa
Contene mimosamina. S'ellu hè in cuntattu cù troppu persone, pruvucarà un diradamentu di e sopracciglia, un ingiallimentu di i capelli è ancu una perdita di pelu.
3. Papaver rhoeas L.
Contene alcaloidi tossichi, in particulare u fruttu. S'ellu hè manghjatu per sbagliu, pruvucarà avvelenamentu di u sistema nervosu cintrali è ancu periculu di vita.
4. Rohdea japonica (Thunb.) Roth
Contene un enzima tossicu. S'ellu tocca u suchju di i so steli è di e so foglie, pruvucarà pruritu è inflammazione di a pelle. S'ellu hè graffiatu da i zitelli o morsu per sbagliu, pruvucarà edema faringeu per via di l'irritazione di a mucosa orale, è ancu pruvucarà paralisi di e corde vocali.
Fiori è piante troppu fragranti
1. Enotera
Una grande quantità d'aroma serà liberata di notte, ciò chì hè dannusu per a salute umana. Sè piazzatu in casa per un bellu pezzu, pruvucarà vertigini, tosse, ancu asma, noia, insonnia è altri prublemi.
2. Tulipane
Contene alcali tossichi. Sè e persone è l'animali stanu in questu aroma per 2-3 ore, saranu sturditi è storditi, è appariranu sintomi tossichi. In casi gravi, i so capelli cascheranu.
3. Pini è cipressi
Secreta sustanzi lipidichi è emette un forte sapore di pinu, chì hà un effettu stimulante nantu à l'intestini è u stomacu di u corpu umanu. Ùn solu affetterà l'appetitu, ma farà ancu chì e donne incinte si sentinu scuntentu, nausea è vomitu, vertigini è vertigini.
Inoltre, a peonia, a rosa, u narcisu, u giglio, l'orchidea è altri fiori famosi sò ancu fragranti. Tuttavia, e persone sentiranu strettezza di pettu, discomfort, poca respirazione è puderanu perde u sonnu quandu sò esposte à sta forte fragranza per un bellu pezzu.
Fiori è piante spinose
Ancu s'è u cactus hà un bon effettu purificatore di l'aria, a so superficia hè cuperta di spine chì ponu ferisce inavvertitamente e persone. S'ellu ci hè una persona anziana o un zitellu ignorante in a famiglia chì hà difficultà à spustassi, hè necessariu fà attenzione à u so piazzamentu quandu si cultiva un cactus.
Inoltre, l'Ala di Bayberry è altre piante anu ancu spine affilate, è i steli è e foglie cuntenenu tossine. Dunque, a ripruduzzione deve ancu esse prudente.
Benintesa, eccu solu qualchi suggerimenti, per ùn lascià micca chì tutti ghjittinu tutte ste piante in casa. Per esempiu, i fiori troppu prufumati ùn sò micca adatti per esse tenuti in casa, ma hè sempre bè di teneli nantu à a terrazza, u giardinu è u balcone ventilatu.
In quantu à e piante da cultivà, hè cunsigliatu di cultivà alcune piante cum'è a menta, a citronella, u Chlorophytum comosum, e piante di bambù furtunatu di dracaena è e piante di sansevieria / serpente in casa. E sustanze volatili ùn sò micca solu innocue, ma ponu ancu purificà l'aria.
Data di publicazione: 23 d'aostu 2022