Recentemente, simu stati appruvati da l'Amministrazione Statale di e Foreste è di i Pascoli per esportà 20.000 cicadee in Turchia. E piante sò state cultivate è sò elencate in l'Appendice I di a Cunvenzione nantu à u Cummerciu Internaziunale di e Specie Minacciate (CITES). E piante di cicadee saranu spedite in Turchia in i prossimi ghjorni per diversi scopi cum'è a decorazione di giardini, prughjetti di paisaghjisimu è prughjetti di ricerca accademica.

cycas revoluta

A Cycad revoluta hè una pianta di cicada nativa di u Giappone, ma hè stata introdutta in i paesi di u mondu sanu per u so valore ornamentale. A pianta hè ricercata per u so fogliame attraente è a so facilità di mantenimentu, ciò chì a rende pupulare sia in u paisaghju cummerciale sia in quellu privatu.

Tuttavia, per via di a perdita di l'habitat è di a sovra-racolta, e cicade sò una spezia in periculu è u so cummerciu hè regulatu da l'Appendice I di a CITES. A cultura artificiale di e piante in periculu hè vista cum'è un modu per prutege è priservà ste spezie, è l'esportazione di piante di cicade da l'Amministrazione Forestale è di e Praterie di u Statu hè un ricunniscenza di l'efficacità di stu metudu.

A decisione di l'Amministrazione Forestale è di i Pascoli di u Statu d'appruvà l'esportazione di ste piante mette in risaltu l'impurtanza crescente di a cultura per a cunservazione di e spezie vegetali in periculu, hè un passu impurtante in avanti per noi. Simu stati à l'avanguardia di a cultura artificiale di e piante in periculu, è simu diventati una impresa di punta in u cummerciu internaziunale di piante ornamentali. Avemu un forte impegnu per a sustenibilità è tutte e so piante sò cultivate cù metudi rispettosi di l'ambiente. Continueremu à ghjucà u rolu di pratiche sustenibili in u cummerciu internaziunale di piante ornamentali.


Data di publicazione: 04/04/2023