Quandu si tratta di sceglie piante d'appartamentu difficili da tumbà, vi sarà difficiule di truvà una opzione megliu cà e piante di serpente. A pianta di serpente, cunnisciuta ancu cum'è dracaena trifasciata, sansevieria trifasciata, o lingua di a suocera, hè nativa di l'Africa Occidentale tropicale. Perchè immagazzinanu acqua in e foglie, sò praticamente indestruttibili. Queste piante populari, chì necessitanu poca manutenzione, crescenu lentamente è ponu cresce da 8 pollici à 12 piedi cù una cura adatta, secondu a cultivar.

DSC00650
E piante di serpente anu foglie strette è dritte cù strisce bianche è gialle impressiunanti, ciò chì li rende una grande aggiunta à a vostra casa o à u vostru ufficiu. E persone chì soffrenu d'allergie apprezzeranu e proprietà purificatrici di l'aria di e piante di serpente: sò particularmente adatte per e camere da letto perchè producenu ossigenu di notte. In alcune culture, e piante di serpente rapprisentanu a bona furtuna è a pusitività, ma soprattuttu, ponu sopravvive per una decina d'anni o più cù poca o nisuna cura. Oh, sò economiche! Leghjite puru per tuttu ciò chì avete bisognu di sapè nantu à e piante di serpente, cumprese quanta luce solare è acqua anu bisognu per prosperà.

Credi o micca, ci sò più di 70 spezie diverse di piante serpente. Alcuni esempi chì pudete cunsiderà sò:
Sè vo site novu à a cura di e piante, e piante di serpente sò una ottima opzione perchè ponu trattà assai prublemi trascurati. Facenu ottime piante in contenitori per interni, ma pudete ancu cultivà piante di serpente à l'apertu in climi più caldi.
Mentre chì a luce solare indiretta è luminosa hè un ambiente ideale per e piante di serpente, ponu tollerà una varietà di altre cundizioni estreme, sia una stanza assulanata sia un angulu scuru. Assicuratevi di asciugà regularmente e foglie di a pianta cù un pannu umitu per aumentà a so capacità fotosintetica.
Sta pianta indistruttibile hà foglie larghe chì ritenenu bè l'umidità. Dunque, innaffiate solu quandu a terra hè guasi secca, è pò esse innaffiata ogni duie à ottu settimane. Ricurdatevi, ùn hè micca necessariu di spruzzà e foglie.
E piante di serpente sò propensi à a putrefazione di e radiche, dunque sceglite un terrenu ben drenatu. Sceglite un mischju cummerciale per piante succulente o cactus.
✔️ Troppu acqua: Sè e foglie di a vostra pianta sò piegate o cascanu, pudete avè troppu acqua. Evitate questu per assicurà chì e so radiche fermanu ferme; ùn li immergete mai in acqua per periodi di tempu prolungati.
✔️ Temperature estremamente fredde: E temperature estremamente fredde ponu fà chì e foglie appaianu gialle, cicatrizzate o ancu molli. Tagliate e foglie danneggiate è lasciate chì e foglie sane prosperinu senza alcun prublema.
✔️ Infestazione da parassiti: E piante d'appartamentu cumuni, cum'è e piante serpente, tendenu à attirà e cocciniglie. Sè e foglie cumincianu à mustrà macchie bianche o altri segni di deformazione, puderanu avè infettatu a vostra pianta.
✔️ Animali domestici: Amatori di l'animali domestici, attenti. E piante di serpente cuntenenu saponine chì sò tossiche per i misgi è i cani. (Pò ancu causà prublemi gastrointestinali in l'omu se e foglie sò ingerite accidentalmente).
In fondu: Sè vo circate una verdura senza stress per dà vita à a vostra casa, e piante di serpente sò una ottima scelta. Amparate i cunsiglii di cura basica per queste piante di serpente, chì ponu facilmente riempie u vostru spaziu di bellezza è aria fresca è sana.


Data di publicazione: 20 di lugliu di u 2022