Ancu s'è a sansevieria hè faciule di cultivà, ci saranu sempre amatori di fiori chì scontranu u prublema di e mala razzi. A maiò parte di i ragiuni di e mala razzi di a sansevieria sò causati da l'acqua eccessiva, perchè u sistema radicali di a sansevieria hè summamente sottosviluppatu.

Perchè u sistema radicali di a sansevieria hè pocu sviluppatu, hè spessu piantatu à pocu pressu, è parechji amici di fiori acqua troppu, è a terra di potting ùn pò micca esse volatilizzata in u tempu, chì pruvucarà a sansevieria à putreri in u tempu. L'irrigazione curretta deve esse u più pocu pussibule, è ghjudicà a quantità di rega secondu a permeabilità di l'acqua di a terra di u vasu, per evità l'occurrence di e razzi rotte à a maiò parte.

mala radica di sansevieria

Per a sansevieria cù e razzi rotte, pulizziari i parti putiri di e radichi. Sè pussibule, aduprate carbendazim è altri fungicidi per sterilizà, poi seccu in un locu friddu, è ripiglià e radiche (sabbia chjara, vermiculite + turba cunsigliata) Aspettate chì u mediu di tagliu per arradicà).

Ci ponu esse qualchi amatori di fiori chì anu una quistione. Dopu à ripiglià in questu modu, l'orlu d'oru sparirà? Questu dipende da chì i radichi sò ritenuti. Sì i radichi sò più intactu, u bordu d'oru esisterà sempre. Sì i radichi sò pocu pocu, u replanting hè equivalenti à e cuttings, hè assai prubabile chì e novi piantini ùn anu micca un quadru d'oru.


Tempu di post: 25-oct-2021