Metudu idroponicu:
Sceglite rami sani è robusti di Dracaena sanderiana cù foglie verdi, è fate attenzione à verificà s'ellu ci sò malatie è parassiti.
Tagliate e foglie à u fondu di i rami per scopre u gambu, per riduce l'evaporazione di l'acqua è prumove a radicazione.
Inserite i rami trasfurmati in un vasu pienu d'acqua pulita, cù u livellu di l'acqua ghjustu sopra à u fondu di u gambu per impedisce chì e foglie si bagninu è si putrifichinu.
Ponelu in un locu internu ben illuminatu, ma evitate a luce diretta di u sole, è mantene a temperatura interna trà 18-28 ℃.
Cambiate l'acqua regularmente per mantene a qualità di l'acqua pulita, di solitu cambià l'acqua una volta à settimana hè abbastanza. Quandu cambiate l'acqua, pulite delicatamente u fondu di u gambu per rimuovere l'impurità.
Metudu di cultura di a terra:
Preparate un terrenu scioltu, fertile è ben drenatu, cum'è un terrenu mischiatu cù humus, terra di giardinu è sabbia di fiume.
Inserite i rami di Dracaena sanderiana in a terra à una prufundità ghjustu sottu à u fondu di u gambu, mantene a terra umida ma evitate di stagnà.
Ancu piazzatu in casa in un locu ben illuminatu ma luntanu da a luce diretta di u sole, mantenendu una temperatura adatta.
Innaffiate regularmente a terra per mantene la umida, è applicate un fertilizante liquidu finu una volta à u mese per risponde à i bisogni di crescita di e piante.
Metudu di metà terra è metà acqua:
Preparate un picculu vaso di fiori o un cuntainer, è mette una quantità adatta di terra nantu à u fondu.
I rami di Dracaena sanderiana sò inseriti in a terra, ma solu una parte di u fondu di u gambu hè intarrata, cusì chì quella parte di u sistema radicale hè esposta à l'aria.
Aghjunghjite una quantità adatta d'acqua à u cuntinidore per mantene a terra umida ma micca troppu bagnata. L'altezza di l'acqua deve esse ghjustu sottu à a superficia di a terra.
U metudu di mantenimentu hè simile à i metudi idroponichi è di cultura di a terra, fendu attenzione à l'irrigazione regulare è à u cambiamentu di l'acqua, mantenendu un terrenu è una umidità adatti.
Tecniche di mantenimentu
Illuminazione: A Dracaena sanderiana li piace un ambiente luminosu ma evita a luce diretta di u sole. A luce eccessiva di u sole pò causà brusgiature di e foglie è influenzà a crescita di e piante. Dunque, deve esse piazzata in un locu cù una illuminazione interna adatta.
Temperatura: A temperatura di crescita adatta di Dracaena sanderiana hè 18 ~ 28 ℃. Una temperatura eccessiva o insufficiente pò purtà à una crescita scarsa di e piante. In invernu, hè impurtante piglià misure per mantene u calore è impedisce chì e piante si congelinu.
Umidità: Sia i metudi idroponichi sia quelli di cultura di a terra richiedenu u mantenimentu di livelli d'umidità adatti. I metudi idroponichi richiedenu cambiamenti d'acqua regulari per mantene a qualità di l'acqua pulita; U metudu di cultura di a terra richiede un'irrigazione regulare per mantene a terra umida ma micca troppu bagnata. À u listessu tempu, si deve fà attenzione à evità l'accumulazione d'acqua chì pò causà a putrefazione di e radiche.
Fertilizazione: Dracaena sanderiana hà bisognu di un sustegnu nutrizionale adattatu durante a so crescita. U fertilizante liquidu diluitu pò esse applicatu una volta à u mese per risponde à i bisogni di crescita di e piante. Tuttavia, si deve nutà chì una fertilizazione eccessiva pò fà chì e nuove foglie diventinu marroni secche, irregolari è opache, è e foglie vechje ingialliscano è caschino; Una fertilizazione insufficiente pò purtà à e nuove foglie chì anu un culore chjaru, apparsu verde pallidu o ancu giallu pallidu.
Potatura: Potate regularmente e foglie è i rami appassiti è gialli per mantene a pulizia è a bellezza di a pianta. À u listessu tempu, si deve fà attenzione à cuntrullà u ritmu di crescita di Dracaena sanderiana per evità chì a crescita infinita di rami è foglie affetti l'effettu visivu.
Data di publicazione: 12 dicembre 2024