À a Sansevieria moonshine (Baiyu sansevieria) li piace a luce sparsa. Per a manutenzione quotidiana, date à e piante un ambiente luminosu. In invernu, pudete mette li à u sole currettamente. In altre stagioni, ùn lasciate micca chì e piante sianu esposte à a luce diretta di u sole. A Baiyu sansevieria hà paura di fretà. In invernu, assicuratevi chì a temperatura sia sopra à 10 ° C. Quandu a temperatura hè bassa, duvete cuntrullà currettamente l'acqua o ancu taglià l'acqua. Di solitu, pesate a terra di u pote cù e mani, è innaffiate bè quandu si sente significativamente più ligera. Pudete rimpiazzà a terra di u pote è applicà abbastanza fertilizzanti ogni primavera per prumove a so crescita vigorosa.

sansevieria moonshine 1

1. Luce

À a Sansevieria moonshine li piace a luce sparsa è hà paura di esse esposta à u sole. Hè megliu spustà a pianta in vaso in casa, in un locu cù luce intensa, è assicurà chì l'ambiente di mantenimentu sia ventilatu. À parte per una esposizione adatta à u sole in l'invernu, ùn lasciate micca chì a sansevieria moonshine sia esposta à a luce diretta di u sole in altre stagioni.

2. Temperatura

A Sansevieria moonshine hà particularmente paura di u fretu. In l'invernu, e piante in vaso devenu esse spustate in casa per a manutenzione per assicurà chì a temperatura di mantenimentu sia sopra à 10 ℃. A temperatura in l'invernu hè bassa, l'acqua deve esse cuntrullata currettamente o ancu tagliata. A temperatura in l'estate hè alta, hè megliu spustà e piante in vaso in un locu relativamente frescu, è fà attenzione à a ventilazione.

3. Annaffiatura

A Sansevieria moonshine hè resistente à a siccità è hà paura di stagnà, ma ùn lasciate micca a terra secca per un bellu pezzu, altrimenti e foglie di a pianta si piegaranu. Per a manutenzione quotidiana, hè megliu aspittà finu à chì a terra sia guasi secca prima di innaffià. Pudete pesà u pesu di a terra di u pote cù e mani, è innaffià bè quandu hè ovviamente più ligera.

sansevieria moonshine 2(1)

4. Fecundazione

A Sansevieria moonshine ùn hà micca una grande dumanda di fertilizante. Basta à mischjà la cù abbastanza fertilizante organicu cum'è fertilizante di basa quandu u terrenu di u vasu hè rimpiazzatu ogni annu. Durante u periodu di crescita di a pianta, innaffiate cù azotu, fosforu è potassiu equilibrati ogni mezu mese, per prumove a so crescita vigorosa.

5. Cambià a pignatta

A Sansevieria moonshine cresce rapidamente. Quandu e piante crescenu è splodenu in u pote, hè megliu rimpiazzà a terra di u pote ogni primavera quandu a temperatura hè adatta. Quandu cambiate u pote, cacciate a pianta da u pote di fiori, tagliate e radiche marce è avvizzite, asciugate e radiche è piantatele di novu in a terra umida.


Data di publicazione: 15 dicembre 2021