U cactus hè sempre più amatu da a ghjente, ma ci sò ancu amatori di fiori chì si preoccupanu di cumu innaffià u cactus. U cactus hè generalmente cunsideratu cum'è una "pianta pigra" è ùn hà micca bisognu di esse curata. Questu hè in realtà un malintesi. In fatti, i cactus, cum'è l'altre piante, anu ancu bisognu di persone per curalli.
Sicondu a mo sperienza, ùn hè micca faciule per i cactus di nutrisce si è di dà frutti. Eccu alcune opinioni nantu à i cactus. L'irrigazione hè a cosa più impurtante.
1. Risponde à i requisiti particulari di u cactus per u mezu di cultura;
2. Ci deve esse abbastanza luce, a maiò parte di i cactus li piace u sole;
3. Assicurà i bisogni nutrizionali di u cactus, dunque, a fertilizazione hè essenziale;
4. Avè un ambiente ventilatu, senza aria fresca, u cactus ùn hè micca bonu;
5. Furnisce acqua. L'irrigazione hè un ligame particularmente impurtante. Sè innaffiate troppu, o sè ùn l'innaffiate micca, ùn funziona micca. A chjave hè di sapè cumu cuntrullà l'acqua secondu u cactus è u tempu.
5-1. Cactus micca innestatu VS. cactus innestatu: U cuntrollu di l'acqua per i cactus innestati hè un pocu più severu chè per i cactus micca innestati. Siccomu a palla hè innestata nantu à u triangulu, annaffià troppu farà facilmente marcisce u triangulu. S'ellu ùn hè micca innaffiatu per un bellu pezzu, u triangulu si seccherà ancu, è a palla nantu à u triangulu morirà guasi.
5-2. Cactus grande VS. cactus chjucu: I cactus chjuchi devenu esse innaffiati più spessu chè i cactus grandi. Siccomu i vasi di piantazione di cactus chjuchi sò relativamente chjuchi è a terra hè faciule da asciugà; e palle grande anu più acqua, dunque anu una resistenza più forte à l'acqua.
5-3. Cactus spinosu forte VS. cactus spinosu dolce: I cactus spinosi dolci ùn sò micca adatti per a spruzzatura paragunati à i cactus spinosi forti, ciò chì affetta a qualità ornamentale di u cactus. U metudu di irrigazione à spruzzatura ùn hè generalmente micca adupratu per i fichi d'India.
5-4. Cactus in diverse stagioni: Bisogna fà attenzione à l'irrigazione di u cactus in estate è in invernu. A causa di l'alta è bassa temperatura, a crescita di u cactus hè impedita, dunque l'irrigazione deve esse assai attenta. In invernu, per a maiò parte di i cactus, entranu in u so periodu di dormenza, durante u quale l'acqua deve esse basicamente tagliata. In generale, dopu avè irrigatu à a mità di a fine d'ottobre, l'irrigazione ùn hè micca necessaria finu à Qingming l'annu dopu. In primavera è in autunnu, a temperatura hè adatta. In questu tempu, quandu u fico d'India hè entratu in un periodu di crescita vigorosa, l'irrigazione ùn deve esse trascurata. L'irrigazione deve esse fatta una volta ogni 3 à 5 ghjorni, è si deve fà attenzione à a fertilizazione.
5-5. L'irrigazione di i cactus cresciuti in casa è in casa deve ancu esse diversa: a circulazione di l'aria esterna hè bona, a luce hè sufficiente, u sustratu hè faciule da asciugà è l'irrigazione deve esse più frequente; a circulazione di l'aria interna hè scarsa, a luce hè debule è u sustratu ùn hè micca faciule da asciugà, ùn innaffiate micca troppu spessu. Inoltre, i cactus posti à u sole è i cactus posti à l'ombra devenu esse trattati separatamente: i primi devenu esse innaffiati di più, è i secondi devenu esse innaffiati più longu. In breve, deve esse ammaestratu in modu flessibile.
In riassuntu, per innaffià u cactus, si devenu osservà i seguenti principii:
1. Sè a terra ùn hè micca secca, ùn a versate micca, altrimenti, versate bè;
2. Ùn innaffiate micca d'invernu, innaffiate menu d'estate;
3. Ùn versate micca i cactus chì sò stati appena cumprati in casa; ùn versate micca i cactus chì sò stati appena esposti à u sole; ùn versate micca i cactus à l'iniziu di a primavera; ùn versate micca i cactus chì anu appena cambiatu vasi è novi talee.
Attraversu un cuntrollu efficace di l'acqua, u cactus pò migliurà u so fisicu, riduce e malatie, cresce sanu è fiurisce belli fiori.
Data di publicazione: 28 dicembre 2021