A Pachira macrocarpa hè una varietà di piantazione d'internu chì parechji uffizii o famiglie amanu à sceglie, è parechji amichi chì amanu l'arburi furtunati amanu cultivà a pachira da soli, ma a pachira ùn hè micca cusì faciule da cultivà. A maiò parte di e pachira macrocarpa sò fatte di talee. Quì sottu sò dui metudi di talee di pachira, amparate inseme!

I. Tagliu direttu di l'acqua
Sceglite rami sani di soldi furtunati è metteli direttamente in un bicchieru, una tazza di plastica o di ceramica. Ricurdatevi chì i rami ùn devenu micca toccà u fondu. À u listessu tempu, fate attenzione à u mumentu di cambià l'acqua. Una volta ogni trè ghjorni, u trapianto pò esse realizatu in mezu annu. Ci vole assai tempu, dunque siate pazienti.

Tagliu di Pachira cù acqua

II. Talee di sabbia
Riempite u cuntinadore cù sabbia fina ligeramente umida, poi inserite i rami, è ponu piglià radiche in un mese.

Tagliu di Pachira cù sabbia

[Cunsiglii] Dopu a poda, assicuratevi chì e cundizioni ambientali sianu adatte per a radicazione. In generale, a temperatura di u terrenu hè da 3 °C à 5 °C più alta di a temperatura di l'aria, l'umidità relativa di l'aria di u lettu à fessure hè mantenuta à 80% à 90%, è u bisognu di luce hè di 30%. Ventilate 1 à 2 volte à ghjornu. Da ghjugnu à aostu, a temperatura hè alta è l'acqua evapora rapidamente. Aduprate un annaffiatoio finu per spruzzà l'acqua una volta a mattina è a sera, è a temperatura deve esse mantenuta trà 23 °C è 25 °C. Dopu chì e piantine sò sopravvissute, a copertura hè effettuata in tempu, principalmente cù fertilizzanti à azzione rapida. In a fase iniziale, si utilizanu principalmente fertilizzanti à base di azotu è fosforu, è in a fase media, si combinanu currettamente azotu, fosforu è potassiu. In a fase successiva, per prumove a lignificazione di e piantine, si pò spruzzà fosfatu di diidrogenu di potassiu à 0,2% prima di a fine d'aostu, è si pò cessà l'usu di fertilizzanti à base di azotu. In generale, u callu hè pruduttu in circa 15 ghjorni, è u radicamentu principia in circa 30 ghjorni.

Pachira piglia radiche


Data di publicazione: 24 d'aprile di u 2022