A Sansevieria Trifasciata Lanrentii hè principalmente propagata per via di u metudu di a pianta divisa, è pò esse cultivata tuttu l'annu, ma a primavera è l'estate sò i migliori. Togliete e piante da u pote, aduprate un cultellu affilatu per separà e sottopiante da a pianta madre, è pruvate à taglià u più pussibule di sottopiante. Applicate polvere di zolfu o cenere vegetale à a zona tagliata, è asciugate leggermente prima di mette li in u pote. Dopu a divisione, deve esse piazzata in casa per impedisce a pioggia è cuntrullà l'irrigazione. Dopu chì e nuove foglie crescenu, ponu esse trasferite à a manutenzione nurmale.

Sansevieria Trifasciata Lanrentii 1

Méthode d'élevage de Sansevieria Trifasciata Lanrentii

1. Terra: A terra di cultura di Sansevieria Lanrentii hè sciolta è richiede traspirabilità. Dunque, quandu si mischia a terra, si devenu aduprà 2/3 di e foglie marce è 1/3 di a terra di u giardinu. Ricurdatevi chì a terra deve esse sciolta è traspirabile, altrimenti l'acqua ùn evaporerà micca facilmente è pruvucarà a putrefazione di e radiche.

2. Sole: A Sansevieria Trifasciata Lanrentii li piace a luce solare, dunque hè necessariu di gode di u sole di tantu in tantu. Hè megliu piazzalla in un locu induve pò esse illuminata direttamente. Se e cundizioni ùn permettenu micca, deve ancu esse piazzata in un locu induve a luce solare hè relativamente vicina. Se lasciata in un locu bughju per un bellu pezzu, pò fà chì e foglie ingialliscano.

3. Temperatura: A Sansevieria Trifasciata Lanrentii hà esigenze di temperatura elevate. A temperatura di crescita adatta hè 20-30 ℃, è a temperatura minima in invernu ùn pò esse inferiore à 10 ℃. Hè impurtante fà attenzione, soprattuttu in e regioni sittintriunali. Da a fine di u vaghjimu à u principiu di l'invernu, quandu face fretu, deve esse tenuta in casa, preferibilmente sopra à 10 ℃, è l'irrigazione deve esse cuntrullata. Se a temperatura ambiente hè inferiore à 5 ℃, l'irrigazione pò esse interrotta.

4. Annaffiatura: A Sansevieria Trifasciata Lanrentii deve esse annaffiata cun muderazione, seguendu u principiu di preferibilmente secca piuttostu chè bagnata. Quandu e nuove piante spuntanu à e radiche è à u collu in primavera, a terra di u pote deve esse annaffiata currettamente per mantene la umida. In estate, durante a stagione calda, hè ancu impurtante mantene a terra umida. Dopu à a fine di l'autunnu, a quantità d'annaffiatura deve esse cuntrullata, è a terra in u pote deve esse mantenuta relativamente asciutta per migliurà a so resistenza à u fretu. Durante u periodu di dormienza invernale, l'acqua deve esse cuntrullata per mantene a terra asciutta è evità d'annaffià u fogliame.

Sansevieria Trifasciata Lanrentii 2

5. Poda: U ritmu di crescita di Sansevieria Trifasciata Lanrentii hè più veloce di quellu di l'altre piante verdi in Cina. Dunque, quandu u pote hè pienu, a poda manuale deve esse effettuata, principalmente tagliendu e foglie vechje è e zone cù una crescita eccessiva per assicurà a so luce solare è u spaziu di crescita.

6. Cambià u pote: Sansevieria Trifasciata Lanrentii hè una pianta perenne. In generale, u pote deve esse cambiatu ogni dui anni. Quandu si cambianu i pote, hè impurtante di supplementà a nova terra cù nutrienti per assicurà u so apportu nutritivu.

7. Fertilizazione: Sansevieria Trifasciata Lanrentii ùn hà micca bisognu di troppu fertilizante. Basta à fertilizà duie volte à u mese durante a stagione di crescita. Fate attenzione à applicà una suluzione di fertilizante diluita per assicurà una crescita vigorosa.


Data di publicazione: 21 d'aprile di u 2023