Sansevieria Trifasciata Lanrentii hè principarmenti propagata per u metudu di a pianta split, è pò esse risuscitatu tutta l'annata, ma a primavera è l'estiu sò i megliu. Pigliate e piante fora di a pignatta, utilizate un cuteddu affilatu per separà i pianti sottu à a pianta madre, è pruvate à cutà quant'è parechji pianti sottu. Applicà u polu di sulfuru o a frassina di pianta à l'area di cut, è siccate ligeramente prima di mette in a pignatta. Dopu a splitting, deve esse postu in casa per impedisce a pioggia è cuntrullà l'acqua. Dopu chì i novi foglie crescenu, ponu esse trasferiti à u mantenimentu normale.

Sansevieria Trifasciata Lanrentii 1

Méthode d'élevage de Sansevieria Trifasciata Lanrentii

1. Soil : A terra di cultivazione di Sansevieria Lanrentii hè solta è esige respirabilità. Allora, quandu si mischjanu a terra, 2/3 di e foglie rotte è 1/3 di a terra di giardinu deve esse usatu. Ricurdativi chì u tarrenu deve esse soltu è transpirable, altrimente l'acqua ùn si evaporarà facilmente è pruvucarà a putenza radicali.

2. Sunshine : Sansevieria Trifasciata Lanrentii li piace a luce di u sole, per quessa hè necessariu di bask in u sole di tantu in tantu. Hè megliu di mette in un locu induve pò esse illuminatu direttamente. Se e cundizioni ùn permettenu micca, deve ancu esse postu in un locu induve a luz di u sole hè relativamente vicinu. Se lasciate in un locu scuru per un bellu pezzu, pò causà chì e foglie giallu.

3. Temperature: Sansevieria Trifasciata Lanrentii hà esigenze altu temperature. A temperatura di crescita adattata hè di 20-30 ℃, è a temperatura minima in l'invernu ùn pò esse più bassa di 10 ℃. Hè impurtante prestu attenzione, soprattuttu in e regioni sittintriunali. Da a fini di u vaghjimu à u principiu di l'invernu, quandu hè fretu, deve esse guardatu in casa, preferibile sopra à 10 ℃, è l'acqua deve esse cuntrullata. Se a temperatura di l'ambienti hè sottu à 5 ℃, l'acqua pò esse fermata.

4. Irrigazione: Sansevieria Trifasciata Lanrentii deve esse regata cù moderazione, seguitu u principiu di preferibilmente seccu piuttostu chè umitu. Quandu i pianti novi spuntanu à e radiche è u collu in a primavera, a terra di u vasu deve esse regata in modu adattatu per mantene l'umidità. In l'estiu, durante a stagione calda, hè ancu impurtante di mantene a terra umita. Dopu à a fine di u vaghjimu, a quantità di rega deve esse cuntrullata, è a terra in a pignatta deve esse guardata relativamente secca per rinfurzà a so resistenza à u friddu. Duranti u periodu di dormancy invernale, l'acqua deve esse cuntrullata per mantene a terra secca è evite l'acqua di u folla.

Sansevieria Trifasciata Lanrentii 2

5. Pruning: U ritmu di crescita di Sansevieria Trifasciata Lanrentii hè più veloce di l'altri pianti verdi in Cina. Allora, quandu a pignatta hè piena, a poda manuale deve esse realizatu, principarmenti tagliendu e vechji foglie è e zoni cù crescita eccessiva per assicurà a so luce di u sole è u spaziu di crescita.

6. Cambia a pignatta : Sansevieria Trifasciata Lanrentii hè una pianta perenne. In generale, a pignatta deve esse cambiata ogni dui anni. Quandu cambiate pote, hè impurtante supplementà a nova terra cù nutrienti per assicurà a so suminazione nutrizionale.

7. Fertilizazione: Sansevieria Trifasciata Lanrentii ùn hà micca bisognu di troppu fertilizante. Solu bisognu di fertilizà duie volte à u mese durante a stagione di crescita. Prestate attenzione à applicà una suluzione di fertilizzante diluita per assicurà una crescita vigorosa.


Postu tempu: Apr-21-2023