E piante succulente sò una pianta ornamentale assai pupulare in l'ultimi anni, cù diverse forme è culori. Ùn ponu micca solu abbellisce l'ambiente, ma ancu purificà l'aria è aumentà u piacè di a vita. Parechje persone amanu cultivà piante succulente, ma in u prucessu di mantenimentu, ponu ancu scuntrà qualchì cunfusione è prublemi, cum'è quantu tempu ci vole à asciugà e radiche di e succulente?
L'asciugatura di e radiche hè un passu impurtante in a manutenzione di e succulente. Si riferisce à l'esposizione di e radiche di e succulente à l'aria durante u rinvasu o a ripruduzzione, permettendu li di asciugà naturalmente à l'aria per prevene a putrefazione di e radiche o l'infezzione da batteri. A durata di l'asciugatura di e radiche dipende da fattori cum'è u tipu di succulente, a cundizione di e radiche, è l'umidità è a temperatura di l'ambiente. In generale, e seguenti situazioni richiedenu l'asciugatura di e radiche:
-Quandu si cambianu i vasi per e piante succulente, s'ellu ci sò segni di putrefazione o infestazione d'insetti in e radiche, e parte danneggiate devenu esse tagliate, è e piante succulente devenu esse asciugate finu à chì e radiche si scrostinu o crescenu nuove radiche, è dopu ripiantate.
-Quandu si riproducenu e succulente, s'è vo aduprate metudi d'inserzione di foglie o di steli, e foglie tagliate o i segmenti di steli devenu esse asciugati à l'aria finu à chì e croste d'incisione o e nuove radiche crescenu, è dopu inseriti in a terra.
-Quandu si trasportanu e succulente, se e succulente sò à radiche nude, devenu esse asciugate à l'aria finu à chì e radiche sianu secche, è dopu piantate in terra.
Ùn ci hè micca una norma fissa per u tempu di asciugatura di e radiche. In generale, più radiche succulente ci sò, più longu hè u tempu di asciugatura, è vice versa. Inoltre, l'umidità è a temperatura di l'ambiente ponu ancu influenzà a velocità di asciugatura di e radiche. Più alta hè l'umidità è più bassa hè a temperatura, più longu hè u tempu di asciugatura di e radiche, è vice versa. In generale, u tempu di asciugatura per e radiche varia da poche ore à parechji ghjorni, secondu a situazione attuale di a succulenta.
U metudu di siccatura di e radiche hè ancu assai simplice. Basta à mette e radiche carnose in un locu ventilatu è asciuttu per evità a luce diretta di u sole, è ùn innaffiate micca o spruzzate micca. Lasciateli asciugà naturalmente. Se u tempu di siccatura di e radiche hè troppu longu, e foglie succulente si restringeranu o si raggrinziranu, ciò chì hè nurmale. Ùn vi ne fate, basta chì ripiantate è innaffiate currettamente, a succulenta tornerà à u so statu originale.
L'asciugatura di e radiche hè una piccula tecnica per a manutenzione di e succulente, ma ùn deve esse abusata perchè pò influenzà a crescita è a salute di e succulente. U scopu di l'asciugatura di e radiche hè di prevene a putrefazione di e radiche o l'infezzione da batteri, micca di fà cresce e succulente più velocemente o megliu. Dunque, u tempu per l'asciugatura di e radiche deve esse moderatu, nè troppu longu nè troppu cortu. Deve esse cuntrullatu in modu flessibile secondu u tipu di succulenta, a cundizione di e radiche, è ancu fattori cum'è l'umidità è a temperatura in l'ambiente.
Data di publicazione: 04 di nuvembre di u 2024