Dracaena Sanderianna hè ancu cunnisciuta cum'è Luckybambù, chì hè assai adattatu per l'idroponica. In l'idroponica, l'acqua deve esse cambiata ogni 2 o 3 ghjorni per assicurà a chjarezza di l'acqua. Fornite una luce sufficiente per e foglie difurtunatu bambù pianta per realizà continuamente a fotosintesi. Per a cultura idroponica didracaena di bambù, una certa quantità di suluzione nutritiva deve esse applicata à l'acqua ogni mese. A temperatura deve esse cuntrullata à circa 25℃, è u bambù deve esse podatu spessu per riduce u cunsumu eccessivu di nutrienti.
1. Cambiate l'acqua spessu
Quandubambù furtunatu hè cultivatu in acqua, l'acqua chjara pò prumove efficacemente a crescita di e foglie. Sè a temperatura aumenta è u tempu di stagionatura hè troppu longu, a qualità di l'acqua diventerà torbida, è e foglie difurtunatu U bambù diventerà seccu è giallu. L'acqua deve esse cambiata ogni 2 o 3 ghjorni. Sè a temperatura cala in l'invernu, l'acqua pò esse cambiata una volta à settimana per prumove efficacemente a crescita difurtunatu bambù.
2. Supplementu di luce
Furtunatu U bambù li piace un ambiente frescu. Eiufihè mantinutu in un locu bughju per un bellu pezzu durante l'idroponica, lucresce pianu pianu, è questu hè faciulecresce eccessivamenteHè necessariu di mantenefurtunatubambù in un locu ben ventilatu è luminosu per assicurà un sole sufficiente. In estate, si pò fà una prutezzione adatta da l'ombra per evità e scottature di e foglie.
3. Applicà a suluzione nutritiva
Quandufurtunatu U bambù hè cultivatu in acqua, u nutriente in l'acqua hè insufficiente, ciò chì ùn pò micca prumove efficacemente a so crescita, è e foglie diventeranu magre. Una certa quantità di suluzione nutritiva deve esse applicata à l'acqua ogni mese per fà un supplementu nutrizionale sufficiente perfurtunatu bambù, tandu ubambù pianta ùn solu crescerà più vigorosamente, ma ancu e so foglie saranu più verdi.
4. Precauzioni:
Quandu si cultivafurtunatu bambù in acqua, a temperatura deve esse cuntrullata à circa 25℃Sè a temperatura hè troppu alta o troppu bassa, ùn hè micca favurevule à a crescita di furtunatu bambù. In u mantenimentu difurtunatu bambù, hè necessariu di poda spessu è caccià qualchi rami morti è foglie marce in tempu, ciò chì pò riduce efficacemente u cunsumu eccessivu di nutrienti. Aumentà a circulazione di l'aria per evità a ripruduzzione di batteri è parassiti.
Data di publicazione: 06 di settembre di u 2022