Ùn hè micca una cosa difficiule per e piante succulente di passà l'inguernu in modu sicuru, perchè ùn ci hè nunda di difficiule in u mondu, ma paura di e persone cun core. Si crede chì i piantatori chì osanu cultivà piante succulente devenu esse "persone chì si primuranuSicondu e differenze trà u nordu è u sudu, ammaestrate a temperatura, a luce è l'umidità,upiante succulentepò esseteneru ègrassu in invernu.
Temperatura
Quandu udi ghjornua temperatura hè più bassa chè 0℃, e piante succulente smetteranu di cresce è appariranu in un statu di dormienza simile. In fatti, questu hè una "reazzione à bassa temperatura" chì a maiò parte di e piante anu, chì hè diversa da u so "periodu di dormienza fisiologica". Dunque,piante succulente cuntinuerà à cresce s'ella pò mantene una temperatura adatta in l'invernu.
Ci hè una differenza trà u nordu è u sudu. Sè a temperatura in una stanza riscaldata in u nordu pò esse mantenuta intornu à 20 gradi, e piante ùn smetteranu micca di cresce. In u sudu, ancusucculente cum'è l'erba sempreverde è u sedum devenu esse piazzati in u sole sottuventu.
Per piacè nutate chìÙn mette mai e piante sopra o vicinu à u radiatore, chì hè un grande tabù in a manutenzione invernale. U radiatore hè cum'è un "asciugatore", chì arrostirà e piante.à morte.
In u sudu, ùn ci hè micca impianti di riscaldamentu, è l'umidità di l'aria hè ancu alta.Tù pò mette e piante succulente nantu à u balcone orientatu à u sudu inseme, è ricordatevi di girà uvasi regularmente per ottene un sole uniforme. S'ellu piove o nevica per parechji ghjorni di fila, ùn vi movete micca di colpu versu u sole quandu hè assulanatu, affinchì e piante ùn sianu micca capaci di adattassi subitu. Inoltre, si devenu fà sforzi per cuntrullà l'umidità per impedisce i danni da u fretu umitu.
Infine, riassumemu e linee guida per una temperatura sicura d'invernu per e piante succulente:
1. Sè a temperatura esterna hè inferiore à 5℃, pigliatelu in casa o in u balcone.
2. Quandu a temperatura esterna in a zona ventosa hè inferiore à 10 gradi, e piante succulente cum'è Aeonium èCotiledone undulata deve esse prestu riturnatu in stanza.
3. A temperatura più bassa in l'ambiente internu hè più alta di 0℃, chì hè sicuruperpiante succulente.
4. Sè a temperatura minima pò esse mantenuta sopra à 10℃in invernu, e piante succulente cresceranu nurmalmente.
5. Certe varietà allevate à l'apertu sò resistenti à u fretu, è ùn ci hè micca prublema in menu 15 gradi: erba perenne, erba sedum
6. In e zone desolate è fredde di u sudu, ùn ci hè troppu pressione per a cultura à l'aria aperta quandu a temperatura hè sottu à -5℃à 0℃per un cortu tempu. (micca piantine)
Luce
Per sopravvive à l'inguernu in modu sicuru, ci vole à tene contu di l'illuminazione è di a ventilazione. Indipendentemente da quantu bè hè fatta a preservazione di u calore, a mancanza di fotosintesi purterà ancu à a crescita eccessiva di e piante.
Ancu in u periodu di dormenza,succulente E piante anu ancu certi bisogni di luce. S'elli sò scarsi, e piante saranu debuli è a so resistenza diminuirà. Ancu s'elle ùn morenu micca à quellu tempu, pareranu ancu malate è incapaci di esercitare a so forza in a prossima stagione di crescita. Dunque, hè necessariu sceglie u locu cù u tempu di illuminazione più longu per piazzà.piante succulente in invernu.
Humidità
Annaffià menu pò aumentà a cuncentrazione di e cellule vegetali è ancu migliurà a so resistenza à u fretu. L'annaffiatura deve esse fatta ancu à meziornu quandu u sole hè caldu. A frequenza di l'annaffiatura deve esse basata annantu à l'ambiente.
In fatti, a diffarenza trà u nordu è u sudu ùn hè micca assai grande. A chjave hè a dimensione di u statu di a pianta. S'ellu hè una piantina debule, hà bisognu di più acqua. Pudete innaffialla spessu è mantene a terra un pocu umida. È pruvate à mette li in un locu più caldu, un ambiente più stabile. Tuttavia, a resistenza di e grande piante succulente adulte serà assai più forte, dunque devenu esse innaffiate menu. E piante particularmente forti ponu ancu esse senza una goccia d'acqua per un mese.
U modu più adattatu per innaffià in u nordu hè spruzzendu per tramindui ypiante giovani è piante adulte. À u listessu tempu,tù pò pulisce a polvera nantu à a superficia di a foglia, chì hè più favurevule à a crescita sana di e piante. Hè statu ancu trovu chì a spruzzatura d'acqua pò fàpiante succulente culore più veloce. E piantine sò innaffiate spessu ècun parsimonia, è e piante adulte ponu esse innaffiate una volta ogni 15-20 ghjorni. Benintesa, questu ùn pò esse custante. L'ambiente di ogni famiglia hè diversu. Sè u riscaldamentu in casa hè stupendu, pò avè bisognu d'esse innaffiate una volta ogni 4-5 ghjorni.
Inoltre, a fertilizazione è u potecambià ùn sò micca cunsigliati in e stagioni fredde, è ùn devenu micca esse disturbati u più pussibule. A propagazione senza radiche, a poda è a poda di foglie ùn sò micca cunsigliati in l'invernu. Hè megliu cumprà piante adulte per a manutenzione.
In generale, fate attenzione à i cambiamenti di temperatura, luce è umidità, è pigliate e misure currispondenti in tempu, affinchì e vostre piante succulente possinu sopravvive à l'invernu in modu sicuru.
Data di publicazione: 30 di nuvembre di u 2022