L'irrigazione hè una di e funzioni principali di gestione di e piante bonsai. L'acqua pare simplice, ma ùn hè micca faciule d'acqua ghjustu. L'irrigazione deve esse realizatu secondu l'spezie di a pianta, i cambiamenti di staggione, u periodu di crescita, u periodu di fioritura, u periodu di dormance è e cundizioni climatichi di a pianta. U maestru di u tempu di rega è a quantità hè assai impurtante per u crescita di e piante. A morte di certi pianti bonsai hè direttamente ligata à l'irrigazione impropria.

In più di furnisce l'acqua è i nutrienti à e piante in vasi, a terra di pota mantene ancu a respirazione normale di l'aria di e piante. Quandu u tarritoriu di a terra hè abbastanza umidità, i particeddi di a terra si allarganu, stringhjendu l'aria in i spazii trà e particeddi, causannu una mancanza d'aria in a terra di pote; Quandu a terra di u vasu hè secca o relativamente secca, i particeddi di a terra si rimpianu, u voluminu diventa più chjucu, è i spazii trà e particeddi appariscenu di novu. I spazii sò pieni d'aria.

Siccomu a terra cambia trà seccu è umitu, l'aria in a terra di pota circula ancu continuamente, chì permettenu à e radiche di a pianta per respira normalmente. Dopu à ogni rega, i radichi di a pianta puderanu tollerà a mancanza di l'ossigenu in a terra di u vasu in pocu tempu. In ogni casu, se u tarrenu di u vasu hè troppu umitu per un bellu pezzu, risultatu in una mancanza d'ossigenu longu, pruvucarà l'erosione di e razzi è altre malatie; Se u tarrenu hè seccu per un bellu pezzu, ancu s'ellu ci hè abbastanza ossigenu in u terrenu di u vasu, i pianti ùn ponu micca assorbe l'acqua per un bellu pezzu, chì hè ancu preghjudiziu à u crescita di e piante è pò ancu causà a morte. Per quessa, quandu rega i pianti bonsai, u principiu di "ùn l'acqua micca quandu sò secchi, l'acqua bè" deve esse seguitu.

L'irrigazione insufficiente è a disidratazione di e piante pruvucarà chì i ramoscelli sguassate è sguassate, è e foglie sguassate, giallu è cascanu. In u casu di spezie conifere, l'agulla diventeranu morbidi è perde u so sensu forte è prickly. Quandu a carenza d'acqua hè severa, a corteccia di i branchlets si stringhje cum'è a pelle d'oca. Se scontri sta situazione in l'estiu, avete da traslassi immediatamente a pianta à un locu ombreatu. Dopu chì a temperatura hè cascata, spruzzate l'acqua nantu à e foglie prima, poveru un pocu acqua in a pignatta, è poi pour l'acqua bè dopu una ora.

Per i pianti severamente disidratati, assicuratevi micca d'acqua abbastanza à una volta, perchè quandu a pianta hè severamente deshidratata, a corteccia di a radicali hà ridutta è hè vicinu à u xilema. Se una grande quantità d'acqua hè furnita di colpu, u sistema radicali si espansione per via di l'absorzione rapida di l'acqua, pruvucannu a cortezza per rupture, purtendu à a pianta morse, cusì ci vole à esse un prucessu d'adattazione graduali. Dopu chì i pianti chì sò seriu di l'acqua sottumessi à u trattamentu di sopra, hè megliu di mantene sottu à una capanna d'ombra per uni pochi di ghjorni, è da cultivà in u sole dopu chì sò forti. Tuttavia, ùn overwater. In più di pruvucà i pianti à crescenu assai, affettendu a forma di l'arbulu è u valore ornamentale, l'acqua eccessiva pò ancu facilmente causà a putrefazione di a radica è a morte. I bonsai in miniatura necessitanu menu terra, per quessa, hè particularmente impurtante di l'acqua in u tempu ghjustu è in a quantità ghjustu.


Tempu di Postu: Apr-11-2024