Camminate longu u percorsu di u Museu Crespi Bonsai in Milanu è viderete un arburu chì hè statu fiorente per più di 1000 anni. U millennial di 10 piedi d'altezza hè fiancheggiatu da piante manicurate chì anu ancu campatu per seculi, assorbendu u sole talianu sottu à una torre di vetru mentre i toelettatori prufessiunali si occupanu di i so bisogni. I praticanti di bonsai di longa data cum'è elli truveranu u prucessu più faciule chè tedioso, è a versione casalinga di u campione offre à i principianti un percorsu faciule è soddisfacente versu u rilassamentu.
Traduttu apprussimativamente cum'è "piantazione in vassoio", u bonsai si riferisce à a pratica giapponese di cultivà e piante in vasi, chì data di u VI seculu o prima. U metudu funziona per una larga varietà di flora, da e piante perfette chì vivenu in l'internu, cum'è u picculu arburu di tè (Carmona microphylla), à e varietà chì amanu l'esternu, cum'è u cedru rossu orientale (Junipurus virginia).

ficus bonsai 5

L'arburu in stampa hè u Banyan Cinese (Ficus microcarpa), un bonsai principiante cumunu per via di a so natura ricca è cuginu adattatu per l'internu di u capulavoru milanese. Cresce nativamente in tutta l'Asia tropicale è l'Australia, è u so locu felice hè simile à quellu di l'umani: a temperatura hè trà 55 è 80 gradi, è ci hè una certa umidità in l'aria. Hà bisognu di esse innaffiatu solu una volta à settimana, è i giardinieri sperimentati ampareranu eventualmente à dì più precisamente s'ellu hà sete in basa à u pesu di u pote. Cum'è qualsiasi pianta, hà bisognu di terra fresca, ma ogni unu à trè anni, questu hè ancu quandu un forte sistema radicale - ligatu da un robustu contenitore di petra - deve esse potatu regularmente.
Mentre una maghjina cumuna di a cura di i bonsai implica una poda estensiva, a maiò parte di l'arburi - cumpresi i ficus - necessitanu solu una poda occasionale. Basta à taglià u ramu à duie foglie dopu avè germinatu sei o ottu. I toelettatori avanzati ponu avvolge i fili intornu à i steli, dendu li forma delicatamente in forme piacevuli.
Cù abbastanza attenzione, u banianu cinese si trasformerà in un microcosmu impressiunante. Infine, e radiche aeree scenderanu da i rami cum'è stelle filanti organiche, cum'è per celebrà chì site un grande genitore di piante. Cù una cura adatta, questu felice picculu arburu pò campà per seculi.


Data di publicazione: 28 di lugliu di u 2022