Quandu si piantaEchinocactus Grusonii Hildm., ci vole à esse postu in un locu assulanatu per u mantenimentu, è l'ombra di u sole deve esse fatta in l'estiu. U fertilizzante liquidu sottile deve esse appiicatu ogni 10-15 ghjorni in l'estiu. Duranti u periodu di ripruduzzione, hè ancu necessariu di cambiàpignatta regularmente. Quandu cambia upignatta, una quantità approprita di terra nova deve esse aghjuntu à upignatta. À a fini di uttrovi di ogni annu, hè necessariu di trasfirià in una stanza calda per guariscenze è riduce a quantità di acqua versata.
Quandu si alzàEchinocactus Grusonii, hè necessariu di furnisce abbastanza luce. IT deve esse piazzatu fora o in casa in un ambiente assulanatu per furnisce a luce di tutti i tempi per e piante. In l'estiu, u sole hè forte, per quessa hè necessariu di ombrezzaEchinocactus Grusonii per evità una luce forte chì brusgia i steli di u cactus.
In u prucessu di criàEchinocactus Grusonii, hè necessariu di applicà u fertilizante diluitu ogni 15-20 ghjorni in u vaghjimu. A farina d'osse, u fertilizzante di torta di soia decomposta è u manure di pollame pò esse usatu dopu esse dilutu cù l'acqua. Semu devi esse nutatu chì l'echinocactus grusonii entre in u periodu di dormancy in l'estiu è l'invernu, è u fertilizante ùn deve esse appiicatu à questu.
In u prucessu di ripruduzzione di l'echinocactus grusonii, i pani sò cambiati regularmente. A pianta pò esse pigliata cù e radiche in a primavera o in u vaghjimu ogni annu è ripinciata in un più grandepot. Quandu cambia upignatta, hè necessariu aghjunghje una quantità propria di terra nova mischjata cù terra di foglia putrefa, sabbia di fiume è fertilizante à upignatta per prumove a crescita è u sviluppu diEchinocactus Grusonii.
Tempu di pubblicazione: 18-10-2022