Riassuntu:
Terra: Hè megliu aduprà a terra cun un bon drenaggiu è un altu cuntenutu di materia urganica per a cultura di Chrysalidocarpus Lutescens.
Fertilizazione: fertilizate una volta ogni 1-2 settimane da maghju à ghjugnu, è smette di fertilizà dopu à a fine di u vaghjimu.
Annaffiatura: seguitate u principiu di "seccu è bagnatu", per mantene a terra umida.
Umidità di l'aria: bisognu di mantene una alta umidità di l'aria. Temperatura è luce: 25-35 ℃, evitate l'esposizione à u sole è l'ombra in estate.
1. Terrenu
U terrenu di cultura deve esse ben drenatu, è hè megliu aduprà un terrenu cù assai materia urganica. U terrenu di cultura pò esse fattu di humus o di torba più 1/3 di sabbia di fiume o perlite più una piccula quantità di fertilizante di basa.
2. Fecundazione
U Chrysalidocarpus lutescens deve esse intarratu un pocu più in fondu quandu si pianta, affinchì i novi germogli possinu assorbe u fertilizante. Durante u periodu di crescita vigorosa da maghju à ghjugnu, fertilizate l'acqua una volta ogni 1-2 settimane. I fertilizanti devenu esse fertilizanti cumposti à azzione tardiva; a fertilizazione deve esse firmata dopu à a fine di u vaghjimu. Per e piante in vaso, in più di aghjunghje fertilizante organicu quandu si pianta, una gestione adatta di u fertilizante è di l'acqua deve esse effettuata in u prucessu di mantenimentu abituale.
3. Annaffiatura
L'irrigazione deve seguità u principiu di "seccu è bagnatu", fate attenzione à l'irrigazione puntuale durante u periodu di crescita, mantene a terra di u pote umida, innaffiate duie volte à ghjornu quandu cresce vigorosamente in estate; cuntrullate l'irrigazione dopu à a fine di u vaghjimu è in i ghjorni nuvolosi è piovosi. Chrysalidocarpus lutescens li piace un clima umitu è richiede una temperatura relativa di l'aria in l'ambiente di crescita da 70% à 80%. Se l'umidità relativa di l'aria hè troppu bassa, e punte di e foglie diventeranu secche.
4. Umidità di l'aria
Mantene sempre una alta umidità di l'aria intornu à e piante. In estate, l'acqua deve esse spruzzata spessu nantu à e foglie è a terra per aumentà l'umidità di l'aria. Mantene a superficia di a foglia pulita in invernu, è spruzzate o sfregate a superficia di a foglia spessu.
5. Temperatura è luce
A temperatura adatta per a crescita di Chrysalidocarpus lutescens hè 25-35 ℃. Hà una debule tolleranza à u fretu è hè assai sensibile à e basse temperature. A temperatura d'inguernu deve esse superiore à 10 °C. S'ella hè inferiore à 5 °C, e piante devenu esse danneggiate. In estate, u 50% di u sole deve esse bluccatu, è a luce diretta di u sole deve esse evitata. Ancu l'esposizione à cortu termine farà chì e foglie si imbruniscenu, ciò chì hè difficiule da ripiglià. Deve esse piazzatu in un locu ben illuminatu in casa. Troppu bughju ùn hè micca bonu per a crescita di dypsis lutescens. Pò esse piazzatu in un locu ben illuminatu in invernu.
6. Questioni chì necessitanu attenzione
(1) Poda. A poda in invernu, quandu e piante entranu in u periodu di dormenza o semi-dormenza in invernu, i rami fini, malati, morti è sovradensificati devenu esse tagliati.
(2) Cambiate u portu. I vasi sò cambiati ogni 2-3 anni à l'iniziu di a primavera, è e piante vechje ponu esse cambiate una volta ogni 3-4 anni. Dopu avè cambiatu u pote, deve esse piazzatu in un locu semi-ombreggiatu cù alta umidità di l'aria, è i rami è e foglie gialle morte devenu esse tagliate in tempu.
(3) Carenza d'azotu. U culore di e foglie hè sbiaditu da un verde scuru uniforme à u giallu, è u ritmu di crescita di a pianta hè rallentatu. U metudu di cuntrollu hè di aumentà l'applicazione di fertilizante azotatu, secondu a situazione, spruzzendu 0,4% d'urea nantu à a radica o a superficia fogliare 2-3 volte.
(4) Carenza di potassiu. E foglie vechje sbiadiscenu da u verde à u bronzu o aranciu, è ancu i ricci di e foglie appariscenu, ma i piccioli mantenenu sempre una crescita nurmale. À misura chì a carenza di potassiu sbiadisce, tutta a chioma sbiadisce, a crescita di e piante hè bluccata o ancu a morte. U metudu di cuntrollu hè di applicà sulfatu di potassiu à a terra à u ritmu di 1,5-3,6 kg / pianta, è applicallu 4 volte à l'annu, è aghjunghje 0,5-1,8 kg di sulfatu di magnesiu per ottene una fertilizazione equilibrata è prevene l'occorrenza di carenza di magnesiu.
(5) Cuntrollu di i parassiti. Quandu vene a primavera, per via di a scarsa ventilazione, a mosca bianca pò esse dannighjata. Pò esse cuntrullata spruzzendu cù Caltex Diabolus 200 volte u liquidu, è e foglie è e radiche devenu esse spruzzate. Sè vo pudete sempre mantene una bona ventilazione, a mosca bianca ùn hè micca propensa à a mosca bianca. Sè l'ambiente hè seccu è pocu ventilatu, ci serà ancu u periculu di l'acari di ragnu, è pò esse spruzzata cù un diluente 3000-5000 volte di polvere bagnabile Tachrone 20%.

Data di publicazione: 24 di nuvembre di u 2021