In settembre, ci hè stata una differenza di temperatura trà u ghjornu è a notte in u nordu, chì hè adatta per a crescita di e piante. Sta stagione hè ancu a stagione d'oru per a crescita è l'accumulazione d'energia di a sansevieria. In sta stagione, cumu fà cresce i novi germogli di sansevieria più forti, e foglie più spesse è u culore più vibrante hè diventatu un focus d'attenzione per parechji appassionati di fiori.
Per assicurà chì a sanseveiria possi sopravvive à u fretu inguernu in modu sicuru, a manutenzione autunnale hè ancu cruciale. Avemu bisognu di piglià alcune misure per fà cresce a sanseveria più vigorosamente è esse più adatta à l'inguernu.

sansevieria 1

1. Illuminazione adatta
In auturnu, u tempu diventa più frescu è u sole ùn hè micca cusì forte cum'è in estate. Relativamente parlante, hè più dolce, ciò chì hè adattatu per a fotosintesi di a sansevieria è pò prumove u sviluppu sanu di novi germogli è a lucentezza di e foglie. Per a sansevieria, a fotosintesi hè cum'è un mutore chì li furnisce energia, cunvertendu continuamente a luce solare in nutrienti di chì a pianta hà bisognu, prumove a produzzione di clorofilla è rendendu e foglie più verdi è più spesse.
Dunque, in auturnu, hè necessariu di piazzà a sansevieria in un locu assulanatu. Pudete mette li nantu à u davanzale di a finestra o u balcone orientatu à u sudu per maximizà l'usu di a luce naturale. Riceve parechje ore di sole ogni ghjornu pò fà chì e foglie di a sansevieira sianu più vibranti è carnose. S'ellu ùn ci hè micca abbastanza luce, e foglie di a sansevieria possinu apparisce opache, è u sviluppu di novi germogli pò esse impeditu. In invernu, micca solu a luce hè debule, ma ancu a temperatura hè bassa, ciò chì ùn hè micca favurevule à a so crescita invernale.
Benintesa, ùn sottovalutate micca a luce autunnale. Sè a sansevieria hè posta in una pusizione cù troppu luce per troppu tempu, pò ancu soffre di scottature solari, soprattuttu quandu hè esposta à u sole attraversu u vetru. Hè cunsigliatu di aumentà gradualmente a luce è di ùn spustà la da un locu frescu à un locu cù esposizione à longu andà per a manutenzione di u terrenu.

sansevieria 2

2. Fertilizazione raghjonevule
L'autunnu ùn hè micca solu un tempu per a sansevieria per accumulà energia, ma ancu un periodu criticu per almacenà nutrienti per l'inguernu. In questa fase, una fertilizazione raghjonevule pò furnisce una nutrizione sufficiente per a crescita di a sansevieria, permettendu à i so novi germogli di sviluppassi più rapidamente è à e so foglie di diventà più spesse.
Preferiscu aduprà fertilizante cumpostu ternariu, chì hè un fertilizante assai adattatu per l'usu autunnale. Pò furnisce elementi basi cum'è azotu, fosforu è potassiu in modu equilibratu, assicurendu chì i nutrienti necessarii per a crescita di sansevieria possinu esse cumpletamente furniti. Inoltre, a fertilizazione hè relativamente simplice. In fondu, spruzzate una cucchiaiata di circa 1-2 grammi di fertilizante cumpostu ternariu in ogni vaso di fiori, è applicatelu circa ogni 10 à 15 ghjorni. Questa frequenza di fertilizazione pò prumove efficacemente a crescita sana di novi germogli.
A fertilizazione di e piante in autunnu ùn hè micca solu per prumove a crescita attuale, ma ancu per riservà nutrienti sufficienti per affruntà u fretu invernu. Quandu ghjunghje l'invernu, questi nutrienti immagazzinati diventeranu a "trapunta" per a sansiveria per resiste à e basse temperature, assicurendu chì ponu ancu mantene a so vitalità durante a stagione fredda.

sansevieria 3

3. Prufittate di l'occasione per piantà di fertilizà
À misura chì l'autunnu s'approfondisce, a temperatura diminuisce gradualmente, è ancu u ritmu di crescita di a sansiveria rallenterà gradualmente. In fatti, quandu a temperatura scende sottu à 20 ° C, chì hè intornu à nuvembre o dicembre, pudemu piantà di fertilizà. U scopu di piantà a fertilizazione hè di mette gradualmente a sansevieira in un statu di dormienza, evitendu una crescita eccessiva è l'esaurimentu di i nutrienti immagazzinati. Dopu avè firmatu a fertilizazione, a sansiveria aduprerà i nutrienti accumulati in auturnu per sopravvive tranquillamente à tuttu l'invernu, cum'è s'ella entrassi in un statu di "ibernazione". Questu statu pò aiutà à riduce u cunsumu di nutrienti durante u fretu invernu è à migliurà a so capacità di resistere à e basse temperature.
Per a sansevieria, piantà a fecundazione ùn hè micca solu per a dormienza, ma ancu per permetteli di irradià una vitalità più forte in a primavera dopu. Dopu avè ripusatu è ricuperatu in l'invernu, quandu ghjunghje a primavera, a sansevieria accoglierà a nova stagione di crescita cù una vitalità ancu più vigorosa. À quellu tempu, truverete chì i so novi germogli sò più spessi è e so foglie sò più fresche è più verdi, chì hè a megliu ricumpensa per una manutenzione attenta in autunnu.

sansevieria 4

Dunque, a chjave per cultivà a sansevieria in autunnu si trova in trè punti: abbastanza luce solare, fertilizazione raghjonevule è cessazione puntuale di a fertilizazione per preparà si per l'inguernu. Quessi passi apparentemente simplici sò in realtà ligati à a capacità di a sansevieria di sopravvive à l'inguernu senza intoppi è di mustrà a so megliu cundizione in a primavera successiva.


Data di publicazione: 09-ott-2024