In settembre, ci hè stata una diffarenza temperatura trà ghjornu e notte in u nordu, chì hè adattatu per a crescita di e piante. Sta stagione hè ancu a stagione d'oru per a crescita d'unenza di a sansevieria. In questa stagione, cumu fà i novi madri di schaèstria crisce, i fogli più grosse, è u culore più vibild hè diventatu unisce un focus d'attenzione per parechji entusiastimenti di fiori.
Per assicurà chì a sanseviiria pò sopravvive al campu friddu, in u mantenimentu di u cummerciu hè ancu Crucial. Avemu bisognu di piglià qualchi misure per fà a sucità cresce più vigorosamente è esse più cunducive à l'invernu.

sansevieria 1

1, illuminazione adatta
In u vaghjimu, u clima diventa più frescu è u sole ùn hè micca cusì forte cum'è in l'estiu. Parlendu relativamente, hè spustatore, chì hè adattatu per a fotosintesi di Scheevidia è pò prumove u sviluppu sanu di novu rimasti è a glossicità di e scogliere è a glossanna di foglie. Per e Sansevieria, Photos Ontestesi hè cum'è un motore chì furnisce a verità di l'energia ind'è u sole con contopri in nutria, u prumu a pruduzzione di ClorofIAlu, è facendu a foglie più verde è ormenica.
Dunque, in u autunno, hè necessariu di postu da a sansvieria in un locu assuciatu. Pudete mette in u sudu di a fine di u balcone o u balcone per maximizà l'usu di a luce naturale. Riceve parechje ore di u sole ogni ghjornu pò fà e foglie di a Sansevieira più vibrante è pleget. S'ellu ùn hè micca azziale, e foglie di a sansevieria pò cumparisce dull, è u sviluppu di novi rimetti ponu esse inibiti. Invernu, micca solu hè a luce più volale, ma a temperatura hè ancu bassa, chì ùn hè micca cunducenza in a so crescita invernale.
Di sicuru, sottostima a luce di u vaghjimu. Se a sesezie hè mette in una pusizione cù troppu luminosa per ancu quellu tempu, pò ancu soffrete da u sole sanu? In particulare quandu esposta à u vetru sole. Hè cunsigliatu di aumentà gradualmente a luce è ùn move micca da un locu frescu à un locu cù l'esposizione à longu andà per u mantenimentu di a terra.

sanseviieria 2

2, fertilizazione ragionevule
U vigna ùn hè micca solu a ssevieria per accumulà l'energia, ma ancu un periodu criticu per almacenati nutri per l'invernu. In questa fascinazione è a fertilizazione raziunale pò furnisce nutrizione suficiente per a crescita di a Sansevieria, chì permettica di u so propiu rimettinu per sviluppà più veloce è e so foglie per diventà spettacanu.
Preferite aduprà fertilizante cumpostu di ternariu, chì hè un fertilizante assai adattatu per l'usu di u vaghjimu. Pò furnisce elementi basiche cume nitrogenu, fosforu, è puteriziu in un pozzu equilibritatu, assicurendu chì i nutrienti necessarii per a crescita di u sansevieria pò esse completamente Inoltre, a fertata hè relativamente simplice. Basamente, sprinkle una cucchiara di circa 1-2 grammi di fertilizante cumpostu ternariu in ogni fioritura, è l'applicallu ogni 10 à 15 ghjorni. Questa frequenza di fertilizazione pò prumove effittivamenti a crescita sana di i novi tiri.
E piante da fertilizazione in autunno ùn hè micca solu per prumurà a crescita attuale, ma ancu per guadagnà abbastanza nutrienamenti per fà fronte cù l'invernu friddu. Quandu ghjunghjenu inverne, Quessi offriti i sustitoriati diventanu insidente per risistirà a sanività à res hà mantene a cerondazioni in a stagione fredda.

sansevieria 3

3, catturà l'uppurtunità di piantà a fecundaria
Cum'è autunno apare, a temperatura gradualmente decreasta, è a crescita resa di sanività ancu gradualmente rende. In fattu, quandu a temperatura abbanduneghja sottu à u 20 ° C, chì ghjè à circa Novembre o dicembre, pudemu impappà febbiacciu. U scopu di piantà a fertilizazione hè di mette in gradu di a Sansevieira in un statu dormante, evitendu a crescita eccessiva è a depletta di nutrienti guardati. Dopu avè arrestatu a fertilizzazione, u saneversità hà da accumulà i nutridini in autunno à tranquillà u invernu sanu, cume enter in un statu di "hibernaziunale". Stu statu pò aiutà à riduce u cunsumu di nutrienti in l'inguernu friddu è rinfurzà a so capacità di resistà à e temperature bassa.
Per a Sansevieria, piantendu a fertilizazione ùn hè solu per u dormenza, ma ancu per permette di radiarà a vitalità più forte in a seguente primavera. Dopu riposu è recruridendu in l'invernu, quandu primavera arrivata, a cannevieria vivintarà a nova stagione di crescita cun una vitalità ancu. À questu tempu, truverete chì i so novi paesi sò più frontati è e so foglie sò più verdi è verde, chì hè u megliu fundimentu per mantenimentu di cura curretta in u vaghjimu.

sansevieria 4

So, a chjave per cultivà a ssevaria in u autunno si trova in trè punti: suficiente su più, fertilizzazione raziunale, è una cessazione ragionevule di preparà per preparazione. Queste apparenze semprici sò in realtà ligate se a sansevieria ponu sopravvive à l'invernu affermacinu è mostrà a so megliu cundizione in a seguente parte in seguente.


Tempu di Post: u 09-2024