In settembre, ci hè stata una diferenza di temperatura trà u ghjornu è a notte in u nordu, chì hè adattatu per u crescita di e piante. Questa stagione hè ancu a stagione d'oru per a crescita è l'accumulazione di energia di sansevieria. In questa stagione, cumu fà chì i novi rimjiet di sansevieria crescenu più forte, e foglie più grossi, è u culore più vibrante hè diventatu un focus d'attenzione per parechji dilettanti di fiori.
Per assicurà chì a sanseveiria pò sopravvive à l'invernu fretu in modu sicuru, u mantenimentu di u vaghjimu hè ancu cruciale. Ci vole à piglià qualchi misure per fà chì a sansevieria crescia più vigorosa è esse più favurevule à l'inguernu.

sansevieria 1

1 、 illuminazione adatta
In u vaghjimu, u clima torna più frescu è u sole ùn hè micca forte cum'è in l'estiu. Relativamente parlante, hè più suave, chì hè adattatu per a fotosintesi di sansevieria è pò prumove u sviluppu sanu di novi rimjiet è u glossiness di foglie. Per a sansevieria, a fotosintesi hè cum'è un mutore chì furnisce l'energia, cunvertisce continuamente a luce di u sole in nutrienti chì a pianta hà bisognu, prumove a produzzione di clorofilla, è rende e foglie più verdi è più grossi.
Dunque, in u vaghjimu, hè necessariu di mette a sansevieria in un locu assulanatu. Pudete mette nantu à a finestra di u sudu o balcone per maximizà l'usu di a luce naturale. Riceve parechje ore di sole di u sole ogni ghjornu pò fà e foglie di a sansevieira più vibrante è plump. Se ùn ci hè micca una luce insufficiente, e foglie di a sansevieria pò esse sbulicata, è u sviluppu di novi rimjiet pò esse impeditu. In l'invernu, ùn hè micca solu a lumera debule, ma a temperatura hè ancu bassa, chì ùn hè micca favurevule à u so crescita invernale.
Di sicuru, ùn sottovalutate micca a luce di u vaghjimu. Sè a sansevieria hè pusatu in una pusizioni cù troppu lumera per troppu longu, pò ancu soffre di sunburn, soprattuttu quandu esposti à u sole à traversu u vetru. Hè ricumandemu per aumentà gradualmente a luce è micca spustà da un locu frescu à un locu cù esposizione longu per u mantenimentu di a terra.

sansevieria 2

2 、 fertilizazione raghjone
U vaghjimu ùn hè micca solu un tempu per sansevieria per accumulà energia, ma ancu un periodu criticu per almacenà nutrienti per l'invernu. À questu stadiu, a fertilizazione ragiunate pò furnisce una nutrizione abbastanza per u crescita di sansevieria, chì permettenu i so novi rimjiet per sviluppà più veloce è e so foglie sò più grossi.
Preferite usà fertilizante compostu ternariu, chì hè un fertilizante assai adattatu per l'usu di u vaghjimu. Puderà furnisce elementi basi cum'è nitrogenu, fosforu è potasio in una manera equilibrata, assicurendu chì i nutrienti necessarii per u crescita di sansevieria pò esse cumpletamente furnitu. Inoltre, a fertilizazione hè relativamente simplice. Bastamente, sprinkle una cucchiara di circa 1-2 grammi di fertilizante compostu ternariu in ogni vaso di fiori, è appricà nantu à ogni 10 à 15 ghjorni. Questa freccia di fertilizazione pò prumove in modu efficace u crescita sana di novi rimjiet.
I pianti di fertilizazione in u vaghjimu ùn sò micca solu per prumove a crescita attuale, ma ancu per riservà nutrienti suffirenzi per affruntà l'invernu friddu. Quandu l'inguernu ghjunghje, sti nutrienti almacenati diventeranu u "quilt" per sansiveria per resiste à e basse temperature, assicurendu chì ponu sempre mantene a so vitalità in a stagione fredda.

sansevieria 3

3 、 Cogliu l'oppurtunità di piantà a fertilizazione
Cum'è u vaghjimu s'approfondisce, a temperatura diminuite gradualmente, è u ritmu di crescita di sansiveria hà ancu rallentatu gradualmente. In fattu, quandu a temperatura scende sottu à 20 ° C, chì hè intornu à nuvembre o dicembre, pudemu piantà di fertilizà. U scopu di piantà a fertilizazione hè di mette gradualmente a sansevieira in un statu di dorme, evitendu u crescita eccessiva è a depletion di nutrienti almacenati. Dopu avè cessatu a fertilizazione, a sansiveria hà da utilizà i nutrienti accumulati in u vaghjimu per sopravvive tranquillamente à l'inguernu tutale, cum'è s'ellu entra in un statu di "hibernazione". Stu statu pò aiutà à riduce u cunsumu di nutrienti in l'inguernu friddu è rinfurzà a so capacità di resiste à e basse temperature.
Per a sansevieria, a fertilizazione ferma ùn hè micca solu per dorme, ma ancu per permettenu di radià una vitalità più forte in a primavera dopu. Dopu à riposu è ricuperate in l'invernu, quandu a primavera ghjunghje, a sansevieria accolta a nova stagione di crescita cù una vitalità ancu più vigorosa. À quellu tempu, truverete chì i so novi rimjiet sò più grossi è e so foglie sò più freschi è più verdi, chì hè a megliu ricumpensa per un mantenimentu attentu in u vaghjimu.

sansevieria 4

Allora, a chjave per cultivà a sansevieria in u vaghjimu si trova in trè punti: u sole suffirenziu, a fertilizazione raghjone, è a cessazione puntuale di a fertilizazione per preparà per l'invernu. Questi passi apparentemente simplici sò in realtà ligati à se a sansevieria pò sopravvive à l'inguernu bè è mostra a so megliu cundizione in a primavera dopu.


Tempu di Postu: Oct-09-2024